Identiti Facebooker Pakatan Menghina PDRM Dengan Cara Yang Cukup Biadap Tersebar..


Facebooker Pakatan yang menggunakan nama samaran rakyat Anarki ini sering tampil dengan komen-komen pedas yang rutinnya mengutuk dan memgitnah kerajaan.

Terbaharu, Nuramin yang kelihatan lembut ini mencapai tahap melampau pabila secara terang-terangan 'menganjingkan' Polis DiRaja Malaysia dengan cara yang cukup melampau dan menghina.

Pesanan aku, jangan jadikan kebebasan dalam media sosial ini sebagai tiket untuk sesuka hati berkata apa saja tanpa ada hadnya..

Apa tunggu lagi, Anarki yang digambarkan ganas dan kasar sebnarnya serupa NYAH ini nantikanlah kunjungan polis ke kediamannya..

3 comments:

Anonymous said...

apa yang hang sebasai bloger bangang sangat?betoi apa yang dia kata,,polis tu alat umno?

Anonymous said...

Tak pa lah jadi alat UMNO daripada jadi tunggangan DAP/PKR lahanatullah..apa korang ingat dlm PDRM tak ada Pro Pembangkang..tuii..
Kenapa tak cakap Regimen Askar Melayu Pro UMNO..kenapa? ATM juga mengundi yang dok kutuk PDRM napa?..orang kalau tak membaca gitulah fahamannya..bebal, benak..apa apa pun buruk baik ke UMNO ianya parti orang Melayu..tiada UMNO bangsatlah Melayu.."kecik kecik tak nak mampu, bila besar menyusahkan orang macam anon diatas"..

Viviana Barnia said...

rasa oren sunkist ko ea?? nanti kene samun bo pandai carik polis yang ko kata anjing .. tol tak... rasa oren ka mango?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...