Khalid Ismath Buduh Cari Gaduh Dengan Nik Abduh!


Apa sudah jadi ni? Disebabkan Nik Abduh keluarkan kenyataan ini "mengajak orang ramai memikirkan kemenangan melalui kesabaran, bukannya melalui ledakan di jalan raya.

 "Anda terfikir untuk 'spring' dan memperolehi kerajaan melalui ledakan di jalan raya? Itu adalah gopoh. "Fikirkan kemenangan melalui kesabaran. Kesabaran adalah kunci yang membuka. Apa perlu kemenangan yang isinya belum ranum."


Inilah yang menyebabkan khalid ismath syiah ni hangin satu badan terhadap anak Nik Aziz ni. Itu adalah pendapat peribadi Nik Abduh yang menerima kekalahan dengan redha bukan macam balaci Anwar yang ada tidak percaya pada rukun iman ke6. Puak-puak Anwar yang berdemo 505 setiap hari ni adalan manusia bernafsu syaitan yang sentiasa menghasut dan adu domba pada orang yang lemah iman dan agamanya.

Dalam hal ini, mahu tidak mahu aku terpaksa memuji sedikit kepada Nik Abduh diatas kematangannya dalam hal ini dibandingkan seperti budak hingusan Khalid Ismath yang masih mentah ini.

1 comment:

Anonymous said...

apa yg nk di banga2 kan Adam adli ni..baru duduk lokap ja..da buat mcam hero sangt..tkde apa2 nk banding dgn zaman2 ezam, roslan kassim bnyk lgi..msuk tahanan isa..skrng mcam mana? smua da tahu siapa DSAI ni..bapak korang tk cerita ka smua ni,, thun 1997 umur Brapa..nk tunjuk power..ni, KDN yg baru, dulu dgn DSAI tk kamcing ka? dulu apa dia kata,, jika DSAI di tgkap, saya yg akan bawa bendera refomasi..msuk isa skjap, lepas tu insaf..tk paya lah..students nk sibuk2..ni lgu dulu da main Da..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...