Ahli Korporat Misteri Taja 120 Orang Termasuk Artis Mengerjakan Umrah Secara Percuma


Bukan dua atau tiga tetapi 120 orang, termasuk 35 artis, mendapat ‘rezeki terpijak’ apabila ditaja seorang ahli korporat ‘misteri’ untuk menunaikan umrah secara percuma. 

Turut mendapat habuan ialah penduduk dan pelajar kurang kemampuan sekitar Pulau Indah, Klang, yang berlepas ke tanah suci dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) Sepang ke Jeddah, Arab Saudi pada pagi Selasa lalu dan dijangka pulang ke tanah air pada 22 Jun ini.

 Rombongan artis diketuai Datuk Zulkifli Zain. Ini julung kali ada pihak sanggup melabur sejumlah wang begitu banyak untuk menaja artis.

 Jika mengambil kira kos satu kepala jemaah RM7,000, bermakna RM840,000 dibelanjakan untuk rombongan umrah ini. Lebih menarik, ahli korporat berkenaan tidak mahu menonjolkan diri dengan kerja amal itu, bagaikan mahu melabur saham ke syurga.HM

3 comments:

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah ada orang kaya Islam yang mulia macam ini - semoga Allah Taala memberkatinya dan keluarganya.

Bahagian pertama:

Pemimipin-pemimipin dan pertubuhan-pertubuhan mulia dan tulen Islam, seharusnya dibantu UMNO/JAKIM/YADIM/K'jaan BN, untuk memperkasakan dan menjaga kedaulatan Islam, di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam. Apalagi, di saat genting di mana Islam dan umatnya sering mendapat serangan ganas, di Malaysia dan seluruh dunia - dan yang ganjilnya, masjid-masjid dan pusat-pusat agama asyik terbakar kat Malaysia ini.

Ancaman juga semakin meningkat ke tahap amat merbahaya dari pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, yang ditaja penjajah Barat-Zionis, yang sekarang disyaki mengetuai DAP/Bukan Islam PKR, yang menyamar sebagai gereja asing/tempatan biasa, NGO-NGO asing/tempatan alam sekitar ataupun kononnya nak menolong orang miskin dan nak perjuang hak asasi termasuk kebebasan mutlak bersuara dan seks, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar, makin MENGKRISTIANKAN Bumiputera/Bukan Bumiputera yang Islam dan bukan Islam, seramai mungkin – ini sebab utama undi bukan sahaja dari orang Cina, tetapi bukan Islam kepada DAP/PKR!

Maka sedih sekali bila pertubuhan-pertubuhan Islam, termasuk rumah anak yatim, kena meminta belas kasihan dari orang awam, sedangkan Malaysia ini NEGARA ISLAM! Sila lihat di:

1. http://www.ustaznoramin.com/2013/06/bantuan-prihatin-untuk-rumah-amal-nur.html, Bantuan Prihatin Untuk Rumah Amal Nur MuhammadFriday, June 7, 2013;

2. http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130608/je_06/Pelajar-tinggal-sehelai-sepinggang, Pelajar tinggal sehelai sepinggang, Oleh MOHAMMAD YASIR JAAFAR, 08/06/2013;

3. http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Jeritanmaut/Article, Jeritan maut, 2013/06/16 (Maahad Tahfiz Al- Baraqah yang terbakar di Sungai Petani) ; dan

4. http://www.nst.com.my/streets/northern/help-sought-for-flooded-cemetery-1.300441, Help sought for flooded cemetery, By LOGHUN KUMARAN, 5 June 2013 (Perkuburan Islam di Kampung Sengat di Ipoh yang sering banjir akibat pembangunan - yang saya syaki mahu mengambil tanah orang Islam/Melayu)

Di Jerman/Barat pertubuhan-pertubuhan Kristian, termasuk yang menjaga anak-anak yang terpinggir, begitu dibela oleh kerajaan Jerman/Barat. Pertubuhan-pertubuhan Kristian ini begitu mewah, contohnya bantuan kewangan besar berdasarkan jumlah anak-anak yang diterima masuk di situ di peringkat awal sebagai ganjaran menerima anak-anak, ini tidak lagi termasuk untuk perbelanjaan sekolah dan segalanya mengikut perbelanjaan harian. Institusi-institusi untuk anak yatim mereka juga berlambak – bahkan anak-anak muda Islam yang dari keluarga porak peranda, pun dimasukkan ke institusi-institusi Kristian ini (sedang dalam siasatan hanya baru-baru ini)!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang setia pada K’jaan BN dan hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera!

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Bahagian Kedua:

Walaupun ada ramai orang Islam di Barat, majoriti mereka mendapat kerakyatan disebabkan menjadi buruh murahan berdekad lamanya, maka terus boleh membawa keluarga mereka, jadi bukan sebab belas kasihan K'jaan Jerman/Barat ini, yang amat anti-Islam, kebanyakan di bawah selimut. Apalagi pertubuhan Yahudi Zionis sangat kuat di seluruh Barat. Dan di Israel dan Palestin (yang masih diJAJAH Israel) , jangan haraplah Bumiputera Islam Palestin mendapat layanan yang sama seperti PENJAJAH Yahudi, bahkan dibunuh dan dipenjara sesuka hati!

Dulu saya tersilap, risau kalau Malaysia di banjiri pelarian! Tapi, memang wajib Malaysia sebagai NEGARA ISLAM ambil mana-mana pelarian Islam (pastikan mereka betul-betul Islam), apalagi masyarakat Rohingya memang makin dibunuh dengan kejam, oleh PENGGANAS yang disyaki di taja oleh CIA-Mossad-MI5; yang sebagai biasa menggunakan agama sebagi senjata untuk membunuh orang Islam dan menawan tanah mereka (disyaki puak Kristian Zionis yang menyamar sebagai kaum Buddha, mengetuai dan menghasut penganut Buddha untuk membunuh kaum Islam Rohingya). Sebabnya negeri yang majoriti kaum Islam Rohingya, Rakhine penuh minyak-gas.

Dan di Barat-Israel, termasuk di Eropah dan Amerika Utara terutamanya di Jerman, mereka terang-terangan mengamalkan polisi mengambil hanya pelarian Kristian sekarang, contohnya dari Syria. Dan di Israel, dibawa puak Yahudi, dari seluruh dunia. Yang Islam, terutamanya, yang Shiah, yang dibunuh pengganas-pengganas buas yang ditaja sendiri Barat-Zionis sendiri sebagai pemberontak PENGGANAS kepada K'jaan Syria (ramai yang ketua pemberontak ini sebenarnya bukan Islam tetapi penganut Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai puak Sunni Islam, untuk menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka. Kononya “jihad” untuk menjatuhkan kerajaan Islam yang Shiah dan memecahbelahkan umat Islam dari berlainan mazhab terutamanya antara puak Syiah dan Sunni), dan membenci serta membunuh umatnya yang orang Shiah, seperti di negara-negara Islam kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur seperti di Syria, Libya, Iraq, Mali dan banyak lagi, dan yang makin ramai jadi pelarian (Sunni dan Syiah bersama), tidak lansung di pedulikan oleh si HIPOKRIT ganas dari negeri-negeri Barat-Zionis ini! Mereka ini tahu nak paksa negara Islam amalkan ala barat, demokrasi, hak asasilah, persamaan hak semua bangsa, jantina dan agamalah, hak asasi homoseksuallah dan segala mcam lagi sampah PENIPUAN mereka - tapi jangan haraplah mereka lakukan secara mutlak (absolute), di Barat-Israel, kecuali kalau jaga yang homoseksual belebih-lebih sampai rakyat dia pun ramai dah marah! Dan merekalah yang terus membunuh umat Islam sesuka hati, seperti yang disebutkan di atas!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang setia pada K’jaan BN dan hormat Islam dan umatnya, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Xpas said...

Tak berkurang harta yg disedekahkan bahkan akan diganti dgn yg lbh baik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...