Husam Baca Buku Apa Bila keluarkan Fatwa Sesat Ini...? (Video)


G

" Setakat yang saya baca buku buku, penentangan saya adalah satu jihad, penentangan kita adalah gerakan fisabilillah. penentangan kita adalah Al Amru Bil Ma'ruf,Wannah Yu Anill Munkar.

Kalau saudara taknak hadir, saudara dok diam.Jangan buat kenyataan pelik pelik. Jadi saudara adik adik semua jangan ragu. jangan ragu. Dan kalau polis bertindak kasar,walaupun niat kita dalam "Perhimpunan Aman", menghantar mesej perjuangan kita, menentang "penipuan" ini.. kita terkorban andaikata.. satu daripada kita terkorban.. Insya'allah, ia adalah SYAHID FI SABILILLAH.. Insya'allah.."- HusamSesat

A.S kata, Husam menyedari namanya dalam Pas makin tenggelam ekoran kekalahannya di Putrajaya dan tidak dilantik sebagai Exco di kelantan. Kenyataan dan fatwa sesat yang dikeluarkan ini tidak lebih untuk mempopularitikan dirinya saja.

 Buku apa la yang si Husam ni baca hingga sanggup keluarkan kenyataan songsang ini, Kasihan pula bila melihat pecacai pakatan pasti ada yang diperbodohkan olehnya.

Demi kuasa, sanggup menyesatkan. Maka sungguhlah, memang sungguh PAS adalah Parti Ajaran Sesat. Pihak yang ada kuasa dalam agama seperti Majlis mufti dan JAKIM, mohon ambil tindakan terhadap Husam kerana dikhuatiri dia akan menyesatkan lebih ramai orang dan perkara mengeluarkan fatwa sembrono ini sudah menjadi kebiasaan yang tidak dianbil perhatian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...