25 cawangan Kedai Gambar Foto Zzoom anti Islam ditutup gara gara disimbah cat merah..

Menurut sumber berita, semua premis Foto-Zzoom di Lembah Klang ditutup harini akibat serangan cat merah atas semua 25 cawangan berikutan desakan majikan ke atas pekerja wanita muslim supaya tidak memakai tudung. Pemohon yang ibgin bekerja juga disyaratkan tidak memakai tudung.

Inilah akibatnya si kafir yang tak sensitif terhadap perasaan orang Islam. Sedarlah, kita di bumi Malaysia ini dimana Islam sebagai agama rasmi dan majority penduduknya beragama Islam. Aku tak nampak sikit masalahpun kalau wanita bertudung kerja di kedai gambar. Takdenya pelanggan nak lari dan jualan takkan terjejas pun.

Kalau tak anti Islam tokei ni, apa lagi alasan nya?

Lagi gambar gambar di Sini


1 comment:

Anonymous said...

Mana NGO-NGO Melayu/Islam - cepatlah buat laporan polis pasal kedai CinaPIGSZZoom yang menindas orang Islam ini! Kenapalah penghinaan berterusan dari geng-geng samseng/kongsi gelap DAPigs/PKR kepada Islam dan umatnya di Malaysia, NEGARA ISLAM ini dibiarkan!

Tapi, malangnya mungkin terlepas sebab peguam-peguam dan hakim-hakim SAMPAH makin direkrut puak evangelis Kristian Zionis DAPigs/PKR (fahaman evangelis Kristian Zionis doktrin gabungan Kristian fanatik dan pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!

Maka orang Melayu/Islam perlukan perjuangan yang lebih lantang dan tangkas untuk mempertahankan hak dan sejarah bumi kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain! Di Barat, ramai orang Islam ditindas kerana pakai tudung atau ada nama Islam, di NEGARA ISLAM kita ini pun si dajal KAFIR DAPigs samseng nak tunjuk belangnya!

Dan kena buat NGO-NGO NASIONALIS-ISLAM yang berlambak – termasuk anak-anak muda Mahasiswa/peguam Melayu/Islam lawan mahasiswa/peguam samseng DAP/PKR! Kalau tidak, habislah anak-anak muda BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam DIKRISTIANKAN dan
direkrut jadi macam DAPigs punya PENGGANAS/SAMSENG/GENG KONGSI GELAP/PENAGIH DADAH/SIGILA SEKS TERMASUK GILA SEKS HOMOSEKSUAL!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...