3 Gambar Tragis Kejadian Terbaru Peniaga Nasi Kukus mati dibunuh Di Paka








Berita yang menggemparkan penduduk tempatan apabila dilaporkan seorang pemilik Restoran Nasi Kukus Paka, Dungun, Terengganu telah ditikam bertubi-tubi dengan senjata tajam terus rebah dan meninggal dunia ditempat kejadian. 

Ianya berlaku betul-betul di hadapan Restoran Nasi Kukus kepunyaan mangsa. Kereta Toyota Hilux warna hitam kepunyaan mangsa nombor pendaftaran CCL 5455 telah dilarikan oleh pembunuh. Polis kini sedang giat memburu sipembunuh..

Mohon kerjasama orang ramai yang menyaksikan kejadian kejam ini dan jika mempunyai apa-apa maklumat bagi membantu siasatan sehingga tertangkapnya sipembunuh kejam ini agar menghubungi pihak polis yang berdekatan.

Aku juga amat berharap pihak polis atau mana mana pihak mengambil tindakan drastik dalam menangani kejadian seperti ini dengan meminda atau penguatkuasaan samada dari aspek pencegahan atau pengutkuasaan sebelum imej negara kita di mata dunia tidak tercalar,

Aku amat yakin pihak berkuasa negara kita mampu mengubahnya,

6 comments:

Anonymous said...

Tanya pada Azeez Rahim adakah dia layak menjadi chairman Tabung Haji??
itu hari kena tangkap USD500, 000. Ketika cuba menyeludup WANG Derma DARI GAZA UNTUK POCKET SENDIRI. SEKARANG THE CEO Tabung HAJI.???
(Azeez Rahim SONGLAP DUIT!!)

Anonymous said...

jgnlah sesuka hati menabur fitnah.
adakah bukti jelas tuduhan kamu wahai anon diatas?

Eylizar Homestay said...

Minta kerjasama unit berkuasa kita atasi masaalah ni..dah banyak sangat kes bunuh sampai pelancong yang di langkawi ni pun takut asyik baca akhbar kes bunuh...sampai dlm akhbar pun kata penduduk di kelantan pun takut nak keluar rumah..sekarang dah melarat ke terengganu...tangkap penjenayah segera....

Anonymous said...

cerita pasal azeez rahim ni memang banyak dah diperkatakan , kes dia sakau duit memang banyak , harap SPRM siasat pasal kes DBKL bagi diskaun RM26 juta tu, mana duit diskaun ? Dengar kata azeez pun terlibat .... macam ni ke Pengerusi Tabung Haji !! Azeez wajib turun , aku memang tak puas hati bila isu ni jadi sejuk . Azeez tak boleh beli semua orang dengan duit laaa

Anonymous said...

Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

Anonymous said...

1:28,4:17

Kat mana2 blog pun lu bawak cerita yng sama.
Aku rasa ko nie gila talak.

Sebab apa orang mcm lu tak terpilih menerajui tabung haji.Sebab lu mental la bro kahkahkah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...