Kesah Terbaru Mahfuz dan Lampu Ajaib???


Pas menyifatkan tindakan polis dalam menangani insiden tembakan di negara ini seperti mengharapkan keajaiban pada lampu ajaib.

Naib Presidennya, Datuk Mahfuz Omar berkata, perkara ini berlaku disebabkan oleh kelemahan pihak polis untuk mengendalikan kes itu.

“Saya nampak polis hanya mengharapkan keajaiban lampu ajaib yang akan meredakan kes tembakan.

“Tetapi apa yang berlaku sehingga sekarang adalah kejadian tembakan semakin menjadi-jadi. Malah setiap hari ada saja kes tembakan yang berlaku,” katanya.

Mengulas mengenai tindakan yang perlu dibuat oleh polis dalam usaha menangani kes terbabit, beliau berkata, antara langkah utama yang perlu dilaksanakan adalah menstrukturkan semula pentadbiran polis.

“Mereka perlu buat siasatan secara menyeluruh mengenai dakwaan-dakwaan yang mengatakan ada perkara-perkara perhubungan sulit antara pihak pegawai tinggi polis dengan penjenayah, kongsi gelap serta sebagainya,” katanya.sh


A.S Kata,Inilah standard pemikiran seorang ahli parlimen bermulut puaka dan selalu menyerlahkan kebodohan dan kedunguan diri sendiri. 

Kenyataan yang dikeluarkan jelas nak memperlekehkan polis dan si pemfitnah tegar ini beranggapan seolah olah pihak polis hanya memeluk tubuh dan tidak berbuat apapun tindakan berhubung kes kes tembakan yang semakin kerap berlaku kebelakangan ini.

Mudah kita nak kata orang tapi bukan mudah jadi polis.
Apa kata kita semua berganding bahu tolong polis..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...