Live Video Aksi Mak Nya Sedang Sibuk Menapau Makanan Di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Umno Bahagian Tasek Gelugor..





Apa lagi cina mahu? Makan free pun dapat..

Video yang dirakamkan semasa majlis rumah terbuka Aidilfitri Umno Bahagian Tasek Gelugor, Pulau Pinang semalam.

 Aku tak mau ulas lebih lebih. Mungkin Mak Nya tu ada alasan tersendiri kewajaran dia berbuat demikian.Sentiasalah bersangka baik manatau dia nak bawa ke rumah orang susah ataupun dia orang miskin yang punyai tanggungan ramai di rumah sedang menanti.

Nanti ada makhluk datang hentam aku rasis plak kata macam macam. biarkan gambar itu berbicara dan kita yang ada akal ni lah yang mentafsirkannya.

 cuma sedikit terkilan tampak jelas di gambar itu suasana masih meriah dan orang ramai masih penuh menandakan majlis sedang rancak berlangsung.

 wajarkah atau tidak tindakan sedemikian rupa? Andalah sendiri yang menjustifikasikannya.

5 comments:

Anonymous said...

Inilah sikap sebenar perangai cina tak kira tua atau muda, yang bodoh tak bersekolah hinggalah yang terlebih bijak belajar di universiti. Muka tak malu, tamak dan kaut selagi boleh, lepas tu kata orang lain sekat dia cari makan. Melalak kononnya bangsa mereka teraniaya.

Jahanam lagi bertambah hilang hormat dan kesian pada bangsa menumpang ini.

Anonymous said...

Kalau aku ada sebelah, dah lama aku sound kat maknya tu.

Anonymous said...

lepas ni setiap kali ada rumah terbuka raya, bolehlah kita sipa2 dengan video untuk tatapan umum....sesungguhnya sifat tamak dalam hati cina xdapat dipisahkan.....

Anonymous said...

Ah Jib Gor dah train cina2 ini semua makan free besar besar sambil pegang banner 'We love Ah Jib Gor' sebelum PRU13 jadi mereka dah biasa lah buat selalu.
Alfie

Anonymous said...

Cina...bangsa kebulor yang sentiasa mencari kesempatan mentekedarah free... Kemudian ada bangsa Melayu yang masih sempit kepala otak cuba kaitkan bangsa cina kebulur ini dengan Ah Jib Gor pulak.. punya la bodoh nak mampus

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...