Puak Syiah, Lihatlah Bagaimana 'Bangkai' Imam Besar Khomeini Korang Diaibkan..

Gambar: FB Islam Agama Ku
ALLAH TA'ALA MENGHINAKAN KEMATIANNYA BANGKAI IMAM BESAR SYIAH "KHOIMEINI"

Dia mati Dalam Keadaan Mayat Terjatuh 3 Kali Dan Peti matinya terbuka, Kafan yang menutupi Auratnya Terbuka Hingga ia Telanjang, Allah menghinakan ia, Allah membuka Aib2nya..

Nauzubillahiminzalik..

Bahkan sewaktu dulunya ia hidup, ia pernah berfatwa :
Barangsiapa yang meninggal lalu jenazahnya jatuh dari keranda jenazah maka dia termasuk dari penduduk neraka. Dan dalam fatwanya yang lain Khomeini mengatakan; salah satu dari tanda-tanda su'ul khatimah adalah jatuh dari keranda jenazah saat akan dikuburkan.

Dan lihatlah apa yang Allah lakukan atas khomeini, saat dia akan dikuburkan khomeini tiga kali jatuh dari keranda dan auratnya terbuka.

""Katakanlah, 'Wahai Tuhan Yang mempunyai kerajaan, Engkau berikan kerajaan kepada orang yang Engkau kehendaki dan Engkau cabut kerajaan dari orang yang Engkau kehendaki. Engkau muliakan orang yang Engkau kehendaki dan Engkau hinakan orang yang Engkau kehendaki, Di tangan Engkaulah segala kebajikan. Sesungguhnya Engkau Mahakuasa atas segala sesuatu." Ali Imran(26)

6 comments:

Anonymous said...

Ala apa cerita ni Bro sampai panggil bangkai kepada mayat Khomeini. Tak baik dan berdosa. Tak hormat mayat. Islam tak ajar macam tu.

Mat Kedah

Anonymous said...

http://www.malaysiakini.com/news/180856

Hudud mmg x de dlm pakatan.
Syiah mmg layak dipanghil bangkai..

Anonymous said...

Syiah islam ke? Anjing kalau mati kita panggil bangkai kan?

Anonymous said...

mat kedah bodoh..ko tau x ape tu shiah..ke ko pon shiah..shiah tu bkn islam pon..syiah adalah ajaran sest yg dibawa oleh manusia munafik bernm abdullah b saba'...seorg yahudi yg berpura2 memeluk islam..semua org2 syiah mmg bngkai!!

anti_Syiah said...

Aku sokong kenyataan Anon 3.39pm. Semua orang berfahaman Syiah memang BANGKAI!!!!!

yasir said...

Syiah tu bukan muslim mereka mengaku saja muslim tapi mereka bukan muslim. Karna mereka suka mencaci rasulullah dan mengkafirkan shahabat rasulullah. Jadi tidak pantas bagi mereka di gelar sebagai muslim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...