Lihatlah betapa bersungguh-sungguhnya warga Indon mahu memboikoi McD dan KFC (6gambar)


Di Indonesia demonstrasi oleh Forum Umat Islam lebih serius. Pertubuhan ini melakukan demo di bandar Tasikmalaya, Jawa Barat.

 Mereka berjaya memaksa cawangan restoran KFC dan McDonalds di bandar ini untuk menutup kedai mereka. Kegagalan menutup akan mengakibatkan keganasan berlaku.

 Menurut jurucakap Forum Umat Islam, tindakan memaksa penutupan restoran makanan segera ini dilakukan bagi memastikan semua umat Islam di bandar itu tidak akan membeli produk dari Amerika Syarikat. FUI juga berkata mereka mahu pengusaha restoran menutup restoran selama seminggu.


2 comments:

Anonymous said...

PEJUANG TULEN Islam kat Indonesia memang makin BERANI - SYUKUR AlHAMDULILLAH! Apalagi, umat Islam Indonesia, Malaysia dan seluruh Dunia Islam, makin disasarkan utk. DIKRISTIANkan melalui fahaman Kristian Zionis, apalagi Indonesia antara NEGARA ISLAM terbesar!

Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPBANGKAI/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

Zionisme juga adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme (Pentagram Lucifer atau lihat di http://www.savethemales.ca/091202.html, Zionists Betrayed Non-Z Jews to Holocaust, March 22, 2013, By Henry Makow Ph.D), sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin dan umat Islam lain secara beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin/negara Islam lain, dgn. BUAS! Di mana puak Syaitan Freemason/Zionisme/Kristian Zionis ini adalah disyaki DALANG utama di belakang rejim-rejim Barat-Israel, EU/NATO, ICC dan (birokrasi) UN, yg. begitu bencikan Islam, sentiasa dahagakan DARAH kaum Islam, serta asyik merompak kekayaan Dunia Islam terutamanya limpahan minyak-gas oleh Allah SWT. Kerana Satanisme juga berkaitan rapat dgn. Materialisme (fahaman memuja kebendaan/wang yg. melampau) dan Darwinisme (fahaman manusia berasal dr. binatang) – di mana akhlak manusia menjadi spt. BINATANG BUAS, dan sentiasa tamak dan bongkak dgn. amat rakus [lihat di http://www.youtube.com/watch?v=h4yXIpsliYY, Pemujaan Syaitan (Evil Rituals), oleh www.harunyahya.com].

Sebab itulah rejim-rejim Barat-Israel memang sedang membunuh umat Islam sesuka hati secara beramai (GENOCIDE) spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN, BOKO HARAM, Al SHABAAB, AL-QAEDA dsbnya adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban dsbnya)!

Maka, Dunia Islam/dunia Ketiga JANGAN tunduk lagi kpd. ancaman Barat-Israel (dan sekutu mereka dr. PAP-DAPBANGKAI/PKR) dgn undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" LIBERAL SAMPAH si KAPIR DAJAL Barat-Zionis (kononnya "universal human rights" - PENIPU betul), salah satu SENJATA plg. DAJAL mereka utk. MENJAJAH Dunia Islam/umatnya dan seluruh Dunia Ketiga!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).




Anonymous said...

sambal blacan makan dgn lemang ,,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...