Kalau cina kita kata kurang ajar dan biadap. Ni pula muka pengkhianat

Adegan bangang yang dirakamkan Di bulatan seberang jaya petang semalam kununnya untuk counter balik himpunan aman membela PM sebelum itu yg dihadiri lebih 3,000 rakyat. Malangnya budak budak bodoh ini menunjukkan kebebalan diri mereka sendiri. Lebih menyedihkan ada yg di kepala pakai kepiah tapi perangai mengalahkan setan,

Cuma aku nak tanya, Inikah cara berpolitik yg matang?
Inikah yg Islam ajar?
Kenapalah saudara saudaraku ini suka membuat kerja yang sia sia

5 comments:

Anonymous said...

Sebab PM pun suka buat perkara yang sia-sia...

Melayupasirgudang said...

Mereka ini golongan musyirikin...sanggup membenarkan dan bersekongkol dengan golongan yang hendak menjatuhkan pemimpin melayu Islam. Inilah akibat bila politik kebencian sesama Islam di terapkan dalam diri anak muda, yang kamu hina dan benci itu adalah seagama dengan kamu, Allah yang sama Nabi yang sama Kitab yang sama, kembalilah kepada ajaran Al Quran dan hadis.

Awangliku said...

yang ini melayu bodoh ..sama jenis dengan mat sabu dan nuar berahim..

Anonymous said...

Apa perasaan penyokong BN..
????? Takan nak memaafkan lagi..itu dayus..stk yg jauh..

Anonymous said...

Si Ah Jib Kangkong sudah jadi BAHAN ketawa bukan saja satu negara tapi SATU DUNIA kerana kebodohan isu Kangkong nya. Macam mana anak2 remaja nak hormat dia lagi? Once you loose 'respect' susah nak dapat balik! Dengan bayaran $7.2billion kepada consultant nya it goes to show polisi mereka yang membodohkan dia.

alfie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...