Nurul Izzah Menghilang? Ke Mana Beliau Pergi?


A.S kata: Aku sebenarnya malas nak masuk campur hal rumah tangga orang cuma terfikir mungkin ini adalah kifarah yang beliau terima atas dosa-dosa yang beliau telah lakukan apatah lagi pelbagai cercaan dan fitnah yang telah dilemparkan kepada pemimpin UMNO/BN selama ini. 

Isteri menuntut cerai dari suami tanpa sebab yang rasional adalah haram untuk mencium bau syurga. Jika benar beliau berhasrat membatalkan permohonan cerai ini, baguslah, Alhamdulillah. Baiki kembali hubungan dengan suami dan buang yang keruh ambil yang jernih.

KUALA LUMPUR - Teka-teki kononnya Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar akan menarik semula permohonan cerai yang difailkannya awal bulan ini masih belum terjawab apabila beliau tidak muncul di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, semalam.

Usaha pihak media menunggu di mahkamah seawal jam 8 pagi sehingga kaunter pendaftaran itu ditutup kira-kira jam 4.30 petang hanya sia-sia kerana kelibat Naib Presiden PKR itu langsung tidak kelihatan.

Sebelum itu mahkamah mengesahkan Nurul Izzah memfailkan permohonan cerai tersebut namun enggan mendedahkan butiran lanjut kes berkenaan.

Hasil risikan daripada sumber terdekat, media dimaklumkan bahawa kes itu telah disebut pada 21 Januari lalu di hadapan Hakim Syarie Ab Malek Awang.

Menurut sumber, Nurul Izzah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya Raja Ahmad Shahrir Raja Majid mengikut Seksyen 47 Enakmen Keluarga Islam Wilayah Persekutuan, dua minggu lalu.

Kes itu akan disebut semula pada 18 Februari depan.

Memetik laporan The Star Online, Nurul Izzah didakwa akan menarik semula permohonan cerai itu semalam.-SH

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...