Gambar-Gambar 'Keterdesakan' Anwar Ibrahim berkempen dalam gereja



Lihatlah bagaimana si Anwar Ibrahim desperado berkempen menggunakan gereja di Kajang. Bagi aku, this is an outrage. He's too desperate dan sanggup melakukan apa saja. 

Pemimpin akhir zaman? Allah saja yang Maha Mengetahui segalanya.

Sudah pasti dalam ceramahnya itu akan terselit isi isi yang menghentam Umno terutamanya berhubung isu penggunaan kalimah Allah seterusnya membangkit perasaan benci terhadap kerajaan BN.

Senyum je puak Kapir tengok orang Islam berpecah dan berbalah sesama sendiri seterusnya menjadikan kekuatan Islam makin terhakis.

6 comments:

AwangLiku said...

dia ni spesis mangkuk ayun..ha ha ha

Anonymous said...

biar la ikut suka dia nak buat apa..orang UMNO, polis sumo dah jadi ayam jantan yang pandai berkokok aje..tapi tak bertelor

Anonymous said...

dah buang tebiat apa ke si anuar ni,kat tempat lain tak boleh buat ceramah ke , ini ceramah atau berkempen ,tapi penyokong tegarnya pasti akan merestui perbuatan dan percakapan anwar nanti

Anonymous said...

Manusia yang berakhlak paling jijik atas muka bumi Allah SWT.

Anonymous said...

Tapa... Dia kini..
Self destruction..

Anonymous said...


anuar aljuburit depan belakang sama saja, ddalam gereja dia sanjung jesus dan angkat padri imam umat kristian dan kata ajaran kristian dapat diterima dengan baik oleh masyarakat dinegara ini.

dia burukan islam kerana pengikutnya selalu bergaduh sesama sendiri, kes liwat yg dihadapi cuma permainan kerajaan dan pendakwa untuk menjatuhkannya, dia minta simpati disebabkan tertindas dalam mencari kebenaran. cuma gereja yg dapat ampunkan dosa dirinya, linangan air mata bertambah banyak........dihati padri ini sindawara baru kerja seni maharaja lawak musim 2014.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...