Kebiadapan Tony Pua. Apa kata PAS?


Inilah warna sebenar pemimpin DAP. Mereka sebenarnya cukup tak selesa dan boleh dikatakan benci dengan Kerajaan Malaysia yg mengutamakan Islam dalam pelbagai segi.
Tu pun lobai hamPAS duk nganga lagi asyik memuja dan memuji DAP.
Sedarlah..
Pakatan memerintah Islam akan terpinggir di Malaysia.

9 comments:

Anonymous said...

Rakan rakan PAS boleh hina asal dapat ke Putrajaya

fazillah said...

Dia ni pun guna duit rakyat pergi ke london. Tak pulak macai2 pkr atau pas bising. Kenapa - sebab jadi .......

Anonymous said...

Kafir harbi ni tak akan senang hati selagi umat Islam tak ikut mereka...benarlah apa yang difirmankan Allah dalam ayat al quran tentang sikap puak kafir yang berhasrat memesongkan umat Islam...ALLAHHUAKBAR.

Anonymous said...

Pihak berwajib di Malaysia.teruskan usaha anda untuk menjelaskan kepada umat Islam tentang hukum Allah supaya umat Islam tidak tertipu dengan tipu muslihat puak yahudi dan kristian untuk menyesatkan mereka.ALLAHHUAKBAR.

Anonymous said...

Dia tak suka,tapi dia duduk di Malaysia denganselesa,boleh makan babi ,boleh amalkan ajaran yang songsang...inilah jenis binatang kafir harbi rakan syaitan.

Anonymous said...

Pemimpin2 PAS yang diam pun adalah syaitan jelmaan yang akan masuk neraka yang paling dalam kerana sifat munafik mereka. Parti PAS lebih penting bagi mereka dari Islam. Semoga Allah melaknati mereka didunia dan diakhirat.

Anonymous said...

Tony Pua, you are immoral and unclean and you DO deserve to be burnt in hell. I pray that Allah grant you your wish. Aamiin....

Anonymous said...

Parti DAPigs sah mempunyai pemimpin-pemimpin yang majoritinya terdiri daripada orang-orang yang paling sial dan celaka di negara ini.

Anonymous said...

i'll will surely hope that you'll burnt now.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...