Adakah Obama Mahu Melayani Permintaan Raja Bomoh Yang Ingin Sangat Berjumpa Beliau?

Hangpa pun boleh pikir apa jawapannya? Usah dilayanlah Tok Moh Penampar Buaya ni..

Kuala Lumpur – Raja Bomoh, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin berkata beliau berhasrat untuk berjumpa dengan Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama bagi membincangkan beberapa perkara termasuk isu berkaitan misteri kehilangan pesawat MH370.

Beliau yang menghubungi wartawan Suara TV petang tadi menjelaskan pihaknya mendapat alamat bahawa pesawat tersebut masih selamat dan berada di salah sebuah pulau yang berada di bawah kawalan Amerika Syarikat.

“Datuk telah melakukan beberapa upacara perubatan tradisional sebelum ini dan menurut pandangan Datuk kapal terbang itu masih selamat dan berada di salah sebuah pulau.

Ibrahim walau bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu, kerana mahu berbincang dengan Obama terlebih dahulu.
Menurut pengamal perubatan traditional itu, selain isu kehilangan pesawat pihaknya turut ingin membincangkan beberapa perkara lain antaranya perubatan traditional Melayu dan seni silat Nusantara agar dapat diiktiraf sebagai salah satu daripada warisan dunia.

Mengulas lanjut Ibrahim berkata, pihaknya telah membuat permohonan rasmi agar diberikan sedikit ruang kepadanya berjumpa dengan Presiden Amerika Syarikat itu.

“Selamat datang, Datuk ucapkan kepada Presiden Obama.

“Datuk telah meminta para pegawai Datuk untuk mengaturkan pertemuan ini dan mengharapkan ia dapat merungkai misteri kehilangan kapal terbang ini” ujarnya lagi.-Suara TV

2 comments:

Anonymous said...

hahaha...ada lagi rupa rupanya manusia terlebih gila dlm dunia hari ni...aloo. kawan...ni dah tahun 2014 tahu...zaman budak kecik cakap dgn talking tom...bukan main guli lagi

AwangLiku said...

gilo..ha ha ha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...