Hot! Teman wanita mangsa dakwa Jet pejuang iringi MH370 dalam operasi ketenteraan rahsia?


KUALA LUMPUR ( INTELLIHUB) – Dalam sentuhan peristiwa pelik, Sara Bajc, teman wanita penumpang penerbangan hilang 370, Phillip Wood, memberitahu CNN bagaimana tentera Malaysia dan juga Amerika Syarikat mungkin terlibat dalam rahsia besar kehilangan pesawat itu pada pagi 8 Mac.

Menggemparkan bila Bajc menyatakan kepada CNN, “Jet [penerbangan Malaysia Airlines MH370] sebenarnya telah diiringi oleh pesawat pejuang, terdapat beberapa saksi untuk itu.”.

“Saya fikir kita perlu mempunyai pandangan yang lebih baik dan mendalam; ke mana pesawat telah pergi dan siapa telah memilikinya kini”, Bajc berkata kepada CNN terus menjelaskan bagaimana dia merasakan teman lelakinya Phillip Wood masih hidup di suatu tempat.


                    “Perasaan saya adalah bahawa mereka masih hidup” – Bajc 

Bajc juga menegaskan bahawa pemahaman umum di kalangan ahli-ahli keluarga juga bersandar ke arah pesawat itu masih utuh di suatu tempat, merujuk kepada operasi ketenteraan.

“Saya yakin bahawa tentera di Malaysia tahu bahawa kapal terbang itu berada di sana dan pesawat itu telah dikesan dalam beberapa cara. Sekarang sama ada mereka masih lagi mengawalnya atau tidak, kita tidak tahu. Ramai orang yang mengatakan bahawa Amerika Syarikat adalah terlibat [...] tetapi pemikiran umum di seluruh keluarga di sini dan juga bukan keluarga [...] percaya ini adalah sesuatu operasi ketenteraan. “, Kata Bajc.

1 comment:

QalamQabut said...

Kesimpulan yang aku boleh buat... Bukan Hot! Tapi HANGIT punya cerita!!!

Sama macam cerita bofren dia sumbat iPhone dalam jubor jugak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...