4 gambar tragis. Remaja perempuan cina mati bunuh diri terjun dari bangunan Umno Pulau Pinang dikatakan akibat stres hadapi exam?



Pagi tadi keadaan menjadi gembar bersebelahan menara Umno Pulau Pinang apabila sekujur tubuh ditemui keadaan terlentang dan telah meninggal dunia.
Mangsa mengalami kecederaan parah di kepala dan bahagian perut dipercayai akibat terjun dari bangunan dan jatuh di atas bumbung zink bahagian parking tepi bangunan.

Remaja wanita cina terebut tinggal taman mesra,Butterworth,penang.
Si mati adalah pelajar Advance Tertiary College. Hari ini merupakan hari peperiksaan dan difahamkan pelajar menghadapi tekanan perasaan. Surat wasiat yang di tinggalkan dalam kereta nya mengesahkan dia bunuh diri dan meminta maaf dari ibubapa dan adik beradiknya.

 Mengapalah menara Umno juga yang dicari ye? Aiyaa...



3 comments:

Anonymous said...

GILO...punyalah benci pada Umno kerana ditanam diminda sejak puluhan tahun....akibatnya bangunan Umno jadi sasaran..jap lagi dimomok-momokkan pula bangunan itu berhantu...sadis sungguh!!

Anonymous said...

soi laa ini macam amoi. tkde banggunan lain ke

Anonymous said...

Nak mati pun cari bangunan UMNO... pesan pada bangsa Cina, kalau nak hidup aman jaga UMNO elokx. PR tak menjaminkan survival bangsa Cina. Hanya UMNO dpt menjamin keharmonian kaumx di Malaysia..ISMA i will koin You. Kita pakatx sokong ISMA jika Cinabeng melmpaui batas......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...