Kemenangan Besar RamKarpal. Suatu Bukti...


Calon DAP Ramkarpal singh secara konsisten menentang hudud...

Namun itu tidak menjadi masalah bagi PAS yang sanggup mempergunakan kaum wanitanya untuk menjadi alat dan kaldai DAP, sehinggakan sanggup membiarkan mereka makan ditepi jalan macam peminta sedekah sebagai peraih undi.

Inikah Perjuangan Islam PAS...??? ....amat-amat mengecewakan.

Sedih dan Kecewa ini bukan kerana DAP menang besar. Tetapi Kecewa kerana melihat umat Melayu Islam senang diperbodoh-bodohkan bangsa lain. 


Dimaklumkan muslimah Pas di Bukit Gelugor ramai yang merungut berkenaan masalah peruntukan kewangan yang diterima oleh mereka dari Dap tidak diberi perhatian sepenuhnya namun dalam merungut itu mereka tetap setia menjadi barua kafir harbi tersebut.

Pemimpin PAS lah paling tidak berguna. Jual agama demi wang dan kuasa politik. Pas sekarang pun dah jadi sekular bila amalkan politik suku dan agama suku. 

Hina sungguh ....

7 comments:

Anonymous said...

Khidmat sukarela suku, upah duit suku, muslimah suku dan PAS tiga suku!

Anonymous said...

Allah telah melaknat penyokong PAS. Mata telah dibutakan. Hati telah dihitamkan. Otak tidak berfungsi lagi untuk menilai yg mana betul dan yg mana salah...Iman dah hilang..Sebab tu mereka terang terang telah jadi LEMBU kepada kafir DAP..Maghrib entah kemana..makan ditepi jalan...Itu lah kalau dah jafi Resam lembu...janji ada rumput yg disediakan olih tokey tokey BABI..Tak kesian kita tenguk ibu ibu lembu dipergunakan olih tokey BABI di Penang...RAMKAPAL tu kan Benggali yg terang terang memang suka bela lembu untuk di perah susu...tapi yg bantu dia kat Penang tu muslimat PAS yg hampir kesemuanya dah nak monopos...tapi masih bodoh..

keturunan nabi adam said...

Ini sumer poyo...haktuihhhhh

Anonymous said...

Aku lagi sedih tgk admin yang berotak tapi tak berakal. Tahu menunding orang orang lain ajer.... poyo... haktuihhhhh

Anonymous said...

Kalau tak tau baca perkembangan politik masakini...xyah lah nak tuduh org lain dikuda ..jadi kaldai tunggangan..kata DAP tolak hudud la..DAP cauvinis cina la...dah terang2 Ramkarpal bukan cina...cina yg bertanding di jelutong pun kalah teruk..mesti ada mesej disebaliknya...fikir2 lah kalau anda org yg berakal..jgn main emosi jer tak tentu hala...tak kemana negara kita yg dsh keboh 50 thn merdeka ...yg telh dimomok fikiran..asal melayu xmaju...salah bangsa lain.
Sedangkn yg dipuncak kuasa adalh bangsa sendiri..malu nk mengaku gagal.

Anonymous said...

Perjuangan UMNO juga yang konsisten untuk agama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

Anon yang kata Ramkarpal tu bukan Cina tu betul, tapi dia kafir harbi totok. 50 tahun merdeka Melayu x gagal secara total cuma pencapaiannya tidak drastik kerana macam2 faktor ada, termasuk mereka2 yang menjadi kacang lupakan kulit dan menggunting dalam lipatan. Kalau Anon pandai bagilah formula yang boleh memajukan Melayu, jangan dok kritik saja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...