CCTV Dalang Yang Meletakkan Tengkorak Kelapa Lembu Di Rumah Rayer Tersebar.. Siap Joget-Joget lagi..

Dari video yang dipertontonkan ini, dapat digambarkan bahawa si pelaku bermotosikal ini memang hanya berniat untuk suka suka sahaja meletakkan tengkorak kepala lembu di rumah Adun Dap Seri Delima ini.

Tidak terpancar rasa geram dan serius dengan niat melepaskan kemarahan terhadap kebiadaban Rayer Yg melabelkan orang Umno celaka.

Mungkin orang Rayer sendiri yang melakukan kerja terkutuk ini ataupun mungkin ada pihak ketiga yang menangguk di air keruh utk melaga lagakan untuk mencetuskan rasa tidak puas hati di antara satu sama lain.

Yang pastinya, orang Umno tidak buat kerja ini. Selama lebih setengah dekad kita merdeka, walau marah macamana sekalipun , perbuatan seumpama ini tidak pernah dizahirkan dengan perbuatan.

5 comments:

Anonymous said...

bukan nak tuduh tapi dari bahasa badan mamat tu BUKAN MELAYU rasanya.Rasanya kalau kita perati betul kita boleh agak bangasa apa tu.

Anonymous said...

DAP tak boleh percaya putar-belit aje.....

Anonymous said...

kalau tgok gaya bahasa tubuh, hi hi hi agak2 sapa yang selalu galak menari2. nak tuduh UMNO pun agak2 la. kami tak buat kerja sia2

Anonymous said...

hindu rayers ni la upah budah tu.. konon nak provok... nak alih topik la tu.. sbb la ni dia nak siram pokok bunga kat taman pun dah tak berani.. hamik hang paria!!!

Anonymous said...

Sah bukan budak melayu..gaya tarian pun ala ala bollywood..sendiri cerita sendiri director..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...