ADUN PAS Morib, Rakyat Malaysia Tunggu..


19 Syawal 1435H
Juma'at 9.00p.m.

"Saya sudah bersedia untuk terima apa juga akibatnya dari tindakan saya. Buatlah tindakan ke atas saya kalau berani sebelum saya buka SEMUA KEAIBAN semua pimpinan PAS Selangor".

YB. Hasnul b Baharuddin
ADUN PAS Morib

1. Tak gugur syahadat ke menentang ulama' pewaris Nabi Majlis Syura Ulama PAS Pusat?

2. Tak jatuh talaQ tiga ke mengengkari bai'ah?

3. Kalau PAS mengaku pejuang Islam, apakah cukup sekadar melabel beliau sebagai pengkhianat?

4. Mursyidul Am PAS tak berminat ke nak jatuhkan hukuman pancung/bunuh kepada pengkhianat perjuangan Islam?

5. DAP & PKR sedang ketawakan PAS dan setiap pimpinan, pengikut, penyokong hatta ulama' mereka sendiri.

6. Rakyat Malaysia tunggu YB TUNAIKAN JANJI membuka semua keaiban semua pemimpin PAS Selangor tau.

10 comments:

Anonymous said...

DIA NI CAKAP APA ??? PEMBUNUHAN YG LEBIH KEJAM DARI ISRAEL ----CARA SI ADUN NI
HOI SETAN DUNIA APA KAU PEMBELOT UMAT MELAYU KERANA SYAITAN RINGGIT AND DARJAT ???? INI TIDAK KEKAL FAHAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

nordin omor said...

penapisan didalam pas sedang berlaku.jamaah wajar diperkasakan dengan ahli-ahli yang tulen.rugikah pas dengan pemergian dua adun ini?hanya yang faham saja mengerti permasalahan dan kaedah penyelesaian.

Anonymous said...

Hooiiii,....apa semua ni...sesama sendiri pun nk gaduh....tok guru kan cakap haram x masuk gaduh sesama parti pas.....haah apa lagi gaduh la lagi gaduh jangan tak gaduh....gaduh sampai lunyai.....

Anonymous said...

Busuk punya hati siap gertak lagi selama hari ni kenapa kau simpan KEAIBAN ..kenapa tak kau luahkan, kau simpan sebab kau nak gunakan masa kejatuhan ya..malaun..tau pulak takut..kalau nak menjaga periuk nasi pun janganlah menongkah arus, kalau dah benci sangat dengan parti sendiri p jumpa Hadi atau Nik Aziz ceritakan permasaalahan dan terus keluar parti tu baru anak jantan..

Anonymous said...

Ahli politik cakap, orang yg sokong jer yg percaya. Temberang jer tu. Org tak buka pekung awak mujur

Anonymous said...

ADUN PAS Morib ni peduli apa dengan PAS. Duit dah nak masyuuukkkkkk.....kahkahkah. Dia tak tahu yang TSKI dah ada planning baiikkkk punya. Berputih mata lah ko nanti. Duit tak dapat, isteri pun melepas silap haribulan kena kutukan dewata....kahkahkahkah...

Anonymous said...

Oh... rupanya wakil PAS pun ada main sorok sorok ya , elok lah YB dedahkan satu persatu perlakuan songsang adun PAS ni

berasiam said...

lebih kurang ezam 6 kotak aja bunyinya. eloklah sangatlah gitu. ezam 6 kotak sampai sekarang pun simpan kotak-kotaknya entah di mana. ezam sendiri dah sedap duduk di kerusi empuk lantikan najib. hasnul ni simpan berapa kotak aib orang-orang pas selangor agaknya? takkan 6 kotak jugak, mesti jadi 7 kan, sebab angka 7 tu kan kerap diguna dalam Islam.

Anonymous said...

Dia ni dulu bekas ahli Majlis Daerah Kuala Langat... Masa tempoh lantikannya pun ramai yang dah kenal sangat "perangainya". Aku naik heran bila dia jadi wakil calon pas dun morib dulu. Ntahla... Orang Selangor ni memang suka menilai orang dari segi luaran saja....

Anonymous said...

Orang Selangor suka berlagak lebih. Dia orang ingat dia orang lebih pandai dari orang negeri lain.

Namun sebenarnya dia orang ni kurang cerdik asyik kena putar dengan Si KETUM.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...