Dokumen sulit 'Langkah Kajang' Yang Penuh Perancangan Jahat Tersebar! Rafizi dan Teamnya Harus Segera Ditangkap!!


Masyaallah,

Pagi ni aku dikejutkan oleh Dokumen Sulit yang aku dapat iaitu Dokumen Sulit "Langkah Kajang"

Rupanya Langkah Kajang bukan hanya untuk menjadikan Wan Azizah sebagai MB Selangor, tapi ia adalah rancangan tersusun PKR untuk menjahanamkan ekonomi Selangor dan Negara semata2 untuk menjatuhkan Kerajaan Malaysia. 

Minta jasa kalian supaya save dokumen ni/share/repost dan jadikan viral supaya POLIS DIRAJA MALAYSIA, DYMM YG DIPERTUAN AGUNG, TUANKU SULTAN SELANGOR dan Pihak2 yang sepatutnya mengetahui perkara ini. 

Pendapat peribadi aku, jika benar dokumen ini dihasilkan oleh mereka, tangkap sajalah Rafizi Ramli dan sesiapa yang terlibat dengan segera kerana sangat jelas lelaki Ini adalah penyangak dan musuh negara! 


Lihatlah ayat ayat dalam dokumen ini. Sebahagian perancangannya cukup bahaya dan mampu untuk melumpuhkan ekonomi negara seterusnya boleh mencetus kacau bilau.

Mereka yang terlibat dalam penerbitan dokumen ini seharusnya dihadapkan segera ke muka pengadilan.
Patutlah beria ia sangat desak ISA dihapuslan! Ini kerja dan plan korang yer! 

Ni dah kategori perancangan syaitan ni...... Susahkan rakyat, musnahkan ekonomi, pecah belahkan rakyat, hancurkan syarikat kerajaan,hasutan fitnah, rompak duit ... apa punya politik la nak hancurkan negara sendiri?

Kalau ini punya perancangan. Kalau PAS pun setuju dengan PAS pun hanyut la labu.... Ni kategori dah tak sayang negara nih..

Sampai Macam ni punya plan pun AG dan Ketua Polis Negara mahu diamkan diri lagi???








7 comments:

Anonymous said...

Betul ke bang? macam tak caya aje..tapi jahat sungguh perancangan ni mengalahkan komunis..kalau berjaya pun tak kemana akan sentiasa berbalah PAKATAN dan Pembangkang/BN..motif KETUM PKR jadi PM akan tercapai walaupun sehari..kalau mati pun mata pejam tapi kuburannya akan dikencing cucu cicit Melayu Malaysia..

Anonymous said...

Ini ikut kaedah G.Soros krisis m/wang 1997 lah ni...haha gud luck...welcome to color revolution....yellow....

AwangLiku said...

Tun dah cakap Melayu mudah lupa..ISA zaman siapa dimansuhkan..?

Anonymous said...

Cara artikel ni ditulis, nampak penulis pun tahu dokumen ini palsu, tapi tetap mahu post, terpulanglah, tapi jangan lupa, kamu tetap perlu jawab di hadapan Allah nanti... Salam...

Anonymous said...

5.24... oooh kalau melibatkan org lain kena jawab di hadapan Allah?
tapi kalau puak PAS dan Nuar yg fitnah..bohong hasut dan rosakkan perpaduan ummah itu nk jawab dekat siapa? dekat syaitan?
Berzina dengan pelacor, khalwat dengan bini org jam 3 pagi.. semua itu tak perlu jawab ke depan Allah Ta'ala?

Allah SWT ni korang pakai utk org tertentu je?
Bodoh.. munafik org macam ko 5.42pm. mmg sah ni macai PR.

Dan yang pastinya politik kotor PR tu mcm mana nk jawab depan Allah di Mahsyar nanti?
ko tahu mana dokumen ni palsu?

Anonymous said...

Tangkap, siasat dan kalau sabit kesalahan HUKUMAN MATI.
Grand treason... bukan main-main. Ini dipanggil waging war against His Majesty. Sama macam pengganas di Sabah, macam Jemayah Islamiah... pengganas merosakkan ekonomi dan membuat huu-hara itu grand treason.
Hukuman mati adalah yang setimpal!!!!

1800GMAMPOS said...

Kalau dokumen ni palsu skali pun tapi apa yg tertulis kat dalam tu x mustahil Anwar boleh@akan buat. Ni merbahaya! Lg pun knp x buat laporan Polis kalau tau ni palsu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...