Video pergaduhan pegawai PDRM tersebar..



Aksi seorang Pegawai Kanan Polis bernama DSP Ravindhran Kutty Krishnan (PT C4I) IPK Selangor memaki hamun, meludah, mencerca Asp Ahmad Bin Mat Noor. Beliau juga menanggalkan baju untuk mengajak Asp Ahmad bergaduh 1 by 1.

Cermin meja pejabat Asp Ahmad dipecahkan manakala dinding serta peralatan dirosakkan. Insiden ini berlaku depan mata Tuan KJKA Selangor. Perkara ini berlaku setiap hari dan mangsa adalah semua pegawai dan anggota bawahan. Anggota bawahan dipukul, ditendang serta diludah. Bilakah perkara ini akan berakhir? 


video



8 comments:

Anonymous said...

Baru dapat sikit kuasa..itu sebab banyak banyak pegawai polis keling mati secara mengejut..diam diam melayu jangan dicabar..dulu aku ada pengalaman dengan satu keling baru jadi manager hotel..macam tu lah terjerit jerit maki orang f**k sana f**k sini..tu lah makian dia hari hari..sekali aku sembur dia dengan aku sekali kena berhenti kerja..payah betul kalau keling dapat kuasa sikit..kerja kat Malaysia ni banyak gaji kecik ngan besar aje..pilih aje lah..apa dia ingat keling aje top management ..kena jergah ngan Melayu pompuan pulak tu.. tau diam..itu pengalaman aku lah

Anonymous said...

Baru dapat sikit kuasa..itu sebab banyak banyak pegawai polis keling mati secara mengejut..diam diam melayu jangan dicabar..dulu aku ada pengalaman dengan satu keling baru jadi manager hotel..macam tu lah terjerit jerit maki orang f**k sana f**k sini..tu lah makian dia hari hari..sekali aku sembur dia dengan aku sekali kena berhenti kerja..payah betul kalau keling dapat kuasa sikit..kerja kat Malaysia ni banyak gaji kecik ngan besar aje..pilih aje lah..apa dia ingat keling aje top management ..kena jergah ngan Melayu pompuan pulak tu.. tau diam..itu pengalaman aku lah

Anonymous said...

Koling oh koling.mcm haramjadah...

Anonymous said...

Ini semua pasal si laki Rosmah tu yang bagi muka. Najib harus dipecat.Kerana Najib,Rayer kata UMNO celaka.

Anonymous said...

Ini semua salah Najib. Bila ISA di hapuskan,melayu dah hilang maruah. Media2 sosial sibuk promote Najib jadi hero utk MH17. Sudah2 lah..MELAYU AKAN LINGKUP KALAU ADA PM SEPERTI NAJIB. NAJIB DAH JAHANAMKAN BANGSA DIA SENDIRI.KEMBALIKAN ISA.

AwangLiku said...

Orang tua2 dulu ada cakap..kalau kita berjalan dengan keling kalau terjumpa ular pukul keling dulu baru pukul ular..aa sekarang ada faham ha..

Anonymous said...

Babi punya keling paria !!! Polis melayu pulakk semakin bodoh semakin kuat rasuah makan duit kedai jackpot ! Sesama melayu berani lah nak buat itu ini ...

Anonymous said...

kita tak payah nak kata melayu pulak.dah tahu keling ni kurang ajar.ambil tidakan displin lah DSP paria lucutkan biar jadi konstabel aje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...