Keluarga Cik Raa: Air Asia dan MAS hanya untuk orang miskin!



Seorang pengguna facebook, Eh Raa LakLaka IV telah memuatnaik satu status di group facebook Kaki Sporting! yang berbaur penghinaan kepada MAS dan AirAsia dengan kedua-dua syarikat penerbangan itu hanya untuk orang miskin. Bukan setakat itu sahaja, gadis misteri ini juga menyatakan hanya orang beriman sepertinya yang mampu pergi ke Gaza, Palestine.

 Agaknya apa niat sebenar Rara bersikap riak sedemikian sehingga melemparkan dakwaan kepada MAS dan AirAsia hanya untuk golongan miskin? Adakah dirinya memang kaya dan benar-benar beriman seperti yang dinyatakan?

7 comments:

Anonymous said...

minah senget.

Anonymous said...

hebat orang22 miskin malaysia dah boleh kemana mana naik pesawat.. yang aku kesian orang kaya yang dah ditutup pintu iman ..

Anonymous said...

RARA RIAK SOGONOK EDEN BACO CRITO PANTATSY U
NI GILA BARU RAKYT M'SIA AKU YAKIN KETURUNAN RARARIAK DULU MISKIN BILA MUNKIN SENANG ,,,,BIASALAH
LET ME TELL YOU
AKU KEDAMMAM SAUDI ARABIA NAIK QATAR BUSINESS CLASS , TRANSIT DI QATAR KE SAUDI FIRST CLASS
SAMPAI DAMMAM TIDO DI HOTEL KEPUNYAAN N''AL RADZI'' DIA ADA BANK DIM'SIA AL RADZI BANK JIKA BETUL , SEMINGGU DISANA AKU DI BERITAHU PEKERJA2 HOTEL KEBANYAKN DARI FILIPEN AL RADZI PUNYA SYARIKAT PENERBANGAN SENDIRI TAPI NAIK PESAWAT KLASS ECONOMY --- AKU MALU DGN DIRI AKU YG TAK SEBERAPA NI- SEKARAND TIAP KALI NAIK PESAWAT GO FOR ECON . BILA TERHEMPAS SAMA JE

Anonymous said...

MUKA AKU BERSINAR ''JIKA BAWAH LAMPU''

Anonymous said...

Aku rasa minah ni 3 suku dan sokong pendapat anon 8.22am

Anonymous said...

WTF! Nampak sangat papa rara ni tak lah sekaya mana pun....Kelas bisnes Emirates adalah LEBIH MURAH daripada kelas bisnes MAS.

Nak tipu pun, pandai pandai la sikit. Sekarang tak pasal2 papa rara nampak bodoh dan tak tahu menahu tentang Kelas bisnes dan rara pulak sebodoh papa rara.

Like father, like daughter.

Wajah rara nampak ada nur sebab banyak sangat minyak kot. Suruh papa rara cari pakar kulit yang mahal sekali.

Anonymous said...

Cik Raa.... sapa bapak engkau. Naik kelas apa pun, flight mana pun.. sampai sama2, mati pun sama2. Jangan riak lah.
Berapa kali engko naik kapal terbang setahun? Aku dah jemu naik kapal terbang. Dah banyak kali tawaf dunia ni.
Pesan pada bapak engko, mati masuk kubur. Ada Business class ke kat dalam tu?
Orang riak, ada nur ke? banyak lagi engko nak kene belajo.
Engko sampai Gaza? Aku dah masuk dalam Al Aqsa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...