SOGO KL SAMAN PAKATAN RAKYAT RM 500 JUTA!


Susulan kejadian demonstrasi di hadapan pasaraya sogo ptg td. Pihak pengurusan SOGO akan memfailkan saman kepada Parti Keadilan Rakyat & Pakatan Rakyat pada minggu hadapan. SOGO memaklumkan mereka kerugian hampir RM500,000.00 pd hari ini disebabkan terpaksa menutup operasi.

Pada tahun ini sahaja pasaraya SOGO terpaksa menutup operasi sebanyak 5 kali. Peguam SOGO akan memfailkan saman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Isnin depan.

Tahniah SOGO!!

20 comments:

Anonymous said...

adan muka PKR kau orang ingat KL ini bapak engkau punya ke nak buat demo sesuka hati.

Anonymous said...

hormat lah undang undang,ketua pendemo PKR PATUT DI HUKUM ATAS KESALAHAN MENGANGU KETENTERAMAN AWAM.

Anonymous said...

barua2 pembangkang tak serik2 menyusahkan orang..hari2 demo pun peliwat tak kan lepas..

Anonymous said...

Bangla Meniaga melayu sampai tutup kedai, orang melayu taknak complain ke???? PBT apa buat?? Tidur? Myanmar berniaga dekat dgn Central market..DBKL taknak kacau?? Melayu berniaga goreng pisang DBKL halau...melayu taknak complain? Haramjadah punya pentadbir negara...

Anonymous said...

Melayu mcm ko mmg bodoh... Lepas tu nak salahkan kerajaan melayu... Mmg bodoh ko nie...

Anonymous said...

SAMAN!! MEmang pkr kurang ajar dan biadap! Pondan2 dan anjing2 kimak perlu disaman.

Tak boleh bayar saman, hantar pondan2 dan anjing2 pkr ke pusat latihan anjing. Belajar disiplin sikit.

Anonymous said...

3:46PM tergencat semacam je....

Anonymous said...

ANON 3;46,

Pergilah berdemo kat petaaling street keeer.... itu pun kalu kau berani dengan golongan ciina kafirr ini.

Anonymous said...

Mak kau punya barang lah. Keje peon opis cina kuli2 je pun. Becakap mcm ahli parlimen.

Anonymous said...

YG HADIR DEMO SUME TU BUDAK BARU NAK BLAJO.. KAWE 2001 DAH REFOMASI SAMPE 2004 TAPI LA DAH CUCI TANGAN.. KITA TENGOK BETUL2 PERIBADI PEMIMPIN TU MUNGKIN DIA PIMPIN BETUI HEBAT TP ORG HEBAT NI NAFSU LIAR..

Anonymous said...

"Pergilah berdemo kat petaaling street keeer.... itu pun kalu kau berani dengan golongan ciina kafirr ini."

Burit cina dia lap kertas tisu dia berani la.

Anonymous said...


yg jadi anjing menyalak, berkeliaran muka-muka-muka melayu.........melayu suka jadi baruah tak tentu pasal + haramjadah penagih + perosak masyarakat.

akibatnya: melayu bunuh melayu/yang untung sapa???

Anonymous said...

Semoga SOGO menang saman. So fed up of this PKR demo. Sgt2 menyusahkan orgramai.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Anonymous said...

Perjuangan yg selalu di sabotaj.. Saman atas arahan siapa?? Pkrj jgn risau dlm demo tu pun ramai peguam korang menang ngan mudah kecuali kes punggung/jubur mmg ssh nk Ming..

Anonymous said...

patutnya dah lama sogo & peniaga2 yg ada kat area situ saman penganjur2 demo haram nih.

Anonymous said...

Bodo punya pkr... Hidup segan mati takmau...

Anonymous said...

Tu sama belum termasuk GST kan..? Tanye jer.. kot ade yg menyentap, pi main jauh2..

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Anonymous said...

Selama ni ekonomi siapa pegang?? Bukan cina? MCA tu bukan cina? Ke Arab?? Kamu umno yg telah diperbodohkan oleh cina sejak sekian lama..kerana apa?? Kerana duittt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...