Mahathir makin semakkk....

Mahathir kata penangkapan Xavier Andre Justo mencurigakan dan telah dirancang. Dia juga mengatakan berkemungkinan Kerajaan Malaysia terlibat sama kerana mereka "propagandis bijak" dan bekerja keras untuk menjatuhkan dia.

Apa yang menjadi persoalan, kenapa Mahathir melibatkan diri dalam perkara ni? tidak ada siapa yang nak Mahathir libatkan diri, dia yang sendiri masuk campur.

Sekali lagi, Mahathir dakwa penangkapan Justo mencurigakan, tapi dia sendiri yang humban orang yang menentang dia dalam ISA, yang tu nak gelarkan diri dia apa?

Kemudian Mahathir timbulkan persoalan kenapa Putrajaya tidak saman The Edge & Sarawak Report?

Jelasnya sekali Mahathir hanya baca berita tentang dia saja, walhal Kementerian Dalam Negeri dan Kementerian Komunikasi dah keluarkan kenyataan bahawa mereka akan siasat dan bekerjasama dengan pihak berkuasa Thailand.

Mahathir, cadangan admin baik kau duduk diam, jangan masuk campur dan rumitkan lagi keadaan.

10 comments:

kluangman said...

Kenapa panas dengan statement Mahathir... semak ke atau kena batang hidung !!!!

Relax le bro..jangan sampai orang nampak kau tu panik dan tidak tidur lena...

mdcasa said...

Wayang ni plot dia lama lg nak abis bru. Kita tunggu sampai habis. Jgn tgk sekerat jalan dah kata tau ending mcm mana. Keyword....TUNGGU....tunggu audit tunggu Ending cerita.

mdcasa said...

Wayang ni plot dia lama lg nak abis bru. Kita tunggu sampai habis. Jgn tgk sekerat jalan dah kata tau ending mcm mana. Keyword....TUNGGU....tunggu audit tunggu Ending cerita.

Anonymous said...

Melayu temasik said...
Hidup Tun Mahathir dulu kini dan selamanya.

Anonymous said...

Lebih mencurigakan lagi apa motif orang tua gila ni sebenarnya?
Sekejap nak itu sekejap nak ini...

Dah nak terkantoi sebagai pengkhianat bangsa, terus jadi tak tentu arah. Patutlah Tun dapat bertahan selama 22 tahun...rupa2nya mendapat sokongan padu dari kaum cina yang dia giat memperkasakan. Anak betina dia pun tak habis2 memperjuangkan kristian.

Selama 22 tahun mamak ni mengkayakan tycoon2 cina dan india...

Apa lagi mamak ni mau???

Anonymous said...

Melayu melayu anjing belaan Najib masih terus berdendam dengan Tun dan terus mengeluarkan kata kata penghinaan tanpa mengira waktu. Buat anjing anjing ni termasuk blogger bapak anjing ni gua ingin pesan sama lu orang semua - relax dulu bro - jangan cepat nak meroyan takut nanti lu orang semua telan gigi sendiri.

Anonymous said...

Kita org melayu kerana perut dan hidup nak selesa kita lupa keburukan mendatang. Cuba ingat sejarah, bila portugis rampas melaka, pahlawan melayu beratus tahun cuba memerdekakan melaka tapi gagal. Kemudian belanda dtg, org melayu tak nak belajar dari kesilapan, sanggup berlembut dgn belanda, bersahabat dgn belanda akhirnya belanda menang dan seinci tanah melaka pun tak dipulangkan. Kemudian Inggeris dtg, kita org melayu ulang kesilapan percaya inggeris akan tolong, apa jadi? Inggeris bukan shj kuasai melaka tapi sati persatu bumi melayu dijarah. Bodoh kita tak berenti, semua angkara pemimpin yg jahil ilmu agama dan rakyat yg nak hidup senang dunia, Jepun diberi sokongan. Apa jadi?
Sekarang dah merdeka, pemimpin yg dah terang terang buat salah, hidup terlalu mewah, lembik dgn bangsa asing, tak berani ajar cina, tunduk pd Amerika.
Pemimpin mcmtu yg korang nak pertahankan.

Jgn biar nasi jadi bubur, kemudian hari menangis di ribuan kubur. Akibat lemah, nyawa melayu terbujur. Kuasa melayu hancur lebur.

Anonymous said...

Sokong 100% 3.46pm! Masterji baru kan ade

amir zahini Sahrim said...

Power mr hb....cia material

Anonymous said...

Anjing perang susah sikit nak bela,bila penjaganya pencen/mati anjing ini akan ditembak.Tetapi anjing kurap siapa-siapa saja bagi makan,dia mulai jilat hingga bawa kemati.Biasalah dalam perjalanan hidup ini termasuk juga manusia ,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...