Pensyarah UM aka Pentaksub Dap.. benggap tak tahu peraturan Pejabat.




Seorang pensyarah universiti mencetuskan kekecohan, selepas dilarang memasuki Istana Kehakiman, kerana memakai dress di atas paras lutut.

Kejadian itu berlaku, meskipun papan tanda kod pemakaian telah diletakkan di pintu masuk bangunan terbabit.Pensyarah Universiti Malaya itu yang enggan mendedahkan namanya, memakai dress berwarna putih yang menampakkan lutut.

Di pintu masuk utama Istana Kehakiman, pensyarah terbabit dilihat bertengkar dengan polis bantuan yang bertugas berdekatan mesin X-ray dan pengesan logam, pada pagi tadi.Dia turut mempersoalkan kod pemakaian di semua bangunan kerajaan yang tidak seragam.

Bagaimanapun, polis bantuan itu hanya membenarkannya memasuki mahkamah, selepas dia melilit sehelai selendang yang panjangnya melepasi lututnya.Wanita itu hadir di Istana Kehakiman untuk memberi sokongan kepada rakan setugasnya, Prof Madya Dr Azmi Sharom yang mencabar kesahihan Akta Hasutan 1948 di Mahkamah Persekutuan, pagi tadi.... Gambar tengah adalah Ahli Dewan Undangan Negeri Teratai, Tiew Way Keng yg melihat Pensyarah tsbt memakai semula pakaian..

1 comment:

Anonymous said...

Mabuk ketum main togel.haram..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...