PM JAWAB FITNAH PEMBANGKANG BELIAU ADAKAN PERJUMPAAN DENGAN BENYAMIN NETANYAHU


Oleh Lokman Adam

Menurut YAB Perdana Menteri, adalah tidak benar beliau mengadakan perjumpaan dengan Perdana Menteri Israel, Benyamin Netanyahu sepertimana didakwa pembangkang.  "Saya hanya terserempak dengan beliau dekat pintu di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu sebab dia berucap sebelum saya", ujar Najib.

"Lepas tu saya berucap. Bila saya keluar, waktu saya keluar untuk menunggu kereta, kebetulan dia ada tepi tu, bukan hanya beliau tetapi PM Turkey dan Nicaragua juga ada", jelas Najib lagi.
"Jadi dia salam dgn saya, saya salam dengan dia lah. Bukan ada apa-apa . bukan pertemuan, terserempak.  By sheer coincidence i bumped into him at the entrance of united nations", tegas PM.

Menurut Najib lagi, "Ini boleh disahkan oleh Menteri Luar dan wakil duta di US serta wakil tetap kita ke PBB.  Banyak orang yang boleh sahkan ini bukan pertemuan tetapi secara kebetulan".

Juga dijelaskan disini bahawa, PM tidak menghadiri upacara menaikkan Bendera Palestin dan mewakilkan kepada Menteri Luar kita disebabkan jadual yang telah disusun awal untuk beliau menghadiri majlis Makan tengahari bersama komuniti perniagaan Amerika bagi mengukuhkan keyakinan mereka terhadap Malaysia yang sedikit sebanyak terjejas akibat fitnah dan sabotaj pihak yang tidak bertanggungjawab.

Nampaknya pembangkang cukup cemburu dengan kejayaan PM dan deligasi kita ke Perhimpunan Bangsa-Bangsa Bersatu tahun ini.  Kalau nak fitnahpun patut-patutlah, satu dunia tahu betapa lantangnya PM mengecam kezaliman Israel ke atas Palestin.

Jom kita sambut kepulangan wira kita dari PBB esok (isnin) 5 Oktober jam 8.30 pagi di Kompleks Bunga Raya KLIA. Hidup Palestine!

6 comments:

Anonymous said...

Berani apa? Pahlawan Bugis jumpa PM Israel semasa PM Israel sedang menunggu kenderaan rasminya untuk beredar dari bangunan PBB selepas PM Israel selesai membuat ucapan. Giliran Pahlawan Bugis berucap adalah selepas PM Israel berucap. Sebab dia dah tahu PM Israel sudah beredar meninggalkan bangunan PBB, barulah Pahlawan Bugis berani berucap mengutuk Israel. Adai chit!!!! Semua wayang !!!!

Anonymous said...

Nak kata bodoh, marah lak anon 9:09. lepas berucap, bukan ke kembali dia balik ke tempat duduknya di persidangan. tunggu sampai habis persidangan baru balik. mana ada lepas berucap terus balik, kau ni ni perhimpunan bershit ka? bodoh melantun2 la penjilat LGE ni

Anonymous said...

ISMA dan konco2nya ni takde kerja lain ke? Kalau dh pecah dari JIM dan tak boleh tahaluf dengan PAS, sekarang korang nak join fitnah sapa pulak? Isu remeh macam ni pun nak jadikan isu? Isu umat Islam dan isu kandungan Najib mencemuh Israel tak pula di fokus kan?

Hanya satu gambar begitu fitnah pada Najib di perkasakan dan di canang2? mudahnya musuh main propaganda

Isu Kalimah Allah, LGBT, pencabulan hak umat Islam berterusan di Pulau Pinang, isu Aqidah lebih jauh perlu difokus kan..

Apakah dalam Islam diharamkan Najib terserempak dengan musuh? Zaman Rasulullah SAW dulu Nabi tak pernah berurusan dengan Yahudi kah?
Jangan jadi puak2 Munafik, musibah melanda disebabkan umat Islam suka kepada bermusuh sesama sendiri..

pakatan haram dan musuh2 PM dlm UMNO akan berkerja keras demi utk dapatkan kuasa menjadi pemerintah.. mereka tidka pernah ikhlas dan benar malah menipu rakyat dengan propaganda2 jahat! AWASLAH!

Anonymous said...

bro..jgn marah anongok 9.09..
die kan ingat gaya mcm Ketom Anwar.. lepas main dgn china doll.. cuci2 sket then blah lah..
same mcm cine2babi kt BERSHIT dulu.. buat kacau lepas tu blah.. xde adab punye makhluk

Najib berani bersemuka dgn org yg dia kutuk.. bkn mamak pun xbrani taww... pakai POlis je.. heheh

Anonymous said...

Anon 9.40... aku baca dalam New York Times la bangang!! Semak la dulu fakta sebelum nak kata orang bodoh.... takpa ... pi jilat Pahlawan Bugis hang tu puas-puas... chit....

Anonymous said...

Bacalah penjelasan Najib tu. Itulah sebetulnya sebab diri dia sendiri, tahulah dia bagaimana sebenarnya. Orang yg percaya media Yahudi tu adalah macam talibarut Yahudi juga. Orang Islam kalau terima perkhabaran dari orang fasik hendaklah siasat dulu bukan main percaya je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...