H'ng Khoon Leng, banyak cantik muka lu!


HKL, lu sudah berani sekarang. Lu berani suruh UMNO keluar BN jika tidak puas hati!Siapa lu? Adakah UMNO meminta jawatan Pengerusi BN Penang lu anggap sudah keterlaluan? Lu cakap UMNO 'duri dalam daging' bagi BN Negeri! Lu suruh UMNO Penang undur andai tidak boleh terima kepimpinan Gerakan. Apa yanhg telah lu buat untuk tarik kaum cina kembali sokong BN?

Masalahnya disini, kepimpinan gerakan lesu, tak bermaya dan tak proaktif buat kerja untuk tarik balik sokongan kaum cina mengundi BN. Gerakanlah yang sebenarnya duri dalam daging bagi BN Negeri. Satu seat pun tak menang, kecoh saja lebih. Kalau UMNO duri dalam daging, duri inilah yg menjaga maruah BN di Pulau Pinang dengan memenangi 11 kerusi DUN.
Harapkan Gerakan! Booo liauuuu.... Lu kalah, lu salahkan UMNO!

Lu suruh lu punya bos, KSK itu letak jawatan Pengerusi BN. DS Najib sudah kasi jadi menteri walaupun kalah teruk sama itu Ramasamy, lu tak tau bersyukur lagi ka???
GERAKAN SEBENARNYA DURI DALAM DAGING. Ramai MP UMNO yang menang Parlimen tak dilantik jadi menteri atau timbalan menteri lagi, lu tau ka HKL?

1 comment:

PPUNT said...

kalu umno kuar bn, agaknya apa jd pd bn?
pikaqla khoon leng..
hehe.. hangpa tu bg menang seat dun baru bleh cakap byk!
ada hati nk suh org belah.. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...