blog rbf yang memualkan!

sapa yg kenal blog rbf? http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/
sapa tak kenal kira ketinggalan la pasal dia kata blog dia hebat...
kononnya blog yg menggegar Malaysia.

org blog nak dedahkan kepincangan musuh, kelemahan lawan,
yg mamat menggelabah ni duk kalut cari silap UMNO yg tak sepatutnya ditimbulkan isu
tu.. http://www.pemudanibongtebal.blogspot.com/
kalau apa pendedahan tu betui takpa la jugak, masalahnya meraban tak tentu hala..
ada ka akai org bakar diri salahkan UMNO?
bingai punya faisal..

org UMNO buat keja pon dia nak kutuk
dah salah, ego besaq pala tak mau minta maaf..
blogger mcm ni la yang akan menghancurkan UMNO!
dah tu perlekehkan blog org lain yg kononnya tak
sehebat blog dia yg 'grand' heheh

faisal, stop la blog hang tu!
memalukan! memualkan!

2 comments:

ruang bicara faisal said...

bro,

aku tak pernah berniat buruk, aku berniat baik. kalau hang dok pegang lagi falsafah tak blh tegur umno, alamak bungkus lg selepas ini.

blogger jalanan memang begini bro, dia capai saja apa yang ada tepi jalan untuk berperang. tak kira botol, kayu, besi dan sbgnya.

aliffnajmi said...

Salam semua, bila berbicara sesama kita perlulah 'beralas' agar tiada yg terkecil hati.
Adat melayu, org memberi kita merasa.
Jika bersalah, lekas memohon maaf dan jika terasa hati segera memaafkan.

Perjuangan kita sama dan perjuangan kita masih belum selesai.
Buang yg keruh, ambil yg jernih.

Semoga UMNO kembali teguh, InsyaAllah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...