Guan eng! Apa hal lu? Main tuduh-tuduh! Ada bukti!




Berdasarkan laporan polis yang telah dibuat oleh orang kanan LGE, Anak seberang mencabar LGE dan Ng Wei Aik kemukakan bukti yang menuduh pemimpin UMNO negeri telah mengupah sekumpulan cyber troopers untuk menabur fitnah terhadap LGE.


Anak Seberang sendiri tak teragak-agak untuk membuat laporan Polis terhadap LGE dan Wei Aik kerana menuduh segelintir pemimpin UMNO yang 'kononnya' mengupah 'cyber troopers' dengan 'bayaran yang sangat mahal' untuk mendaftarkan akaun sebuah laman blog yang dikenali sebagai 'LimGuanEngBlog' bagi menyerang secara peribadi.


Anak Seberang amat kesal dengan tuduhan terdesak dari LGE yang sebenarnya inginkan populariti murahan dan bertujuan jahat untuk menanamkan perasaan benci terhadap UMNO dalam diri setiap rakyat negeri Pulau Pinang. LGE! lu jangan cuba untuk menimbulkan sesuatu isu dengan tuduhan melulu yang tidak jelas tanpa usul periksa terlebih dahulu. Hari tu lu sudah tuduh kata Teoh Beng Hock mati dibunuh sebelum perbicaraan selesai. Ini kali lu bikin hal lagi!


Sebenarnya rakyat Penang dah benci dengan lakonan lu, sandiwara lu. Lu sebenarnya yang King of Racist. Yang lu tau, lu punya modal tuduh UMNO racist, lu sebenarnya yang mengapi-apikan sentimen perkauman, lu yang cuba jejaskan ketenteraman sosial. 52 tahun Malaysia merdeka di bawah BN, smuanya hidup aman damai dalam berbilang kaum, sekarang lu sudah pegang Penang, lu yang tak habis-habis membangkitkan isu racist.


Wa tak mau cakap banyak, wa cabar lu, semua murid masuk sekolah satu aliran, hapuskan sekolah berasaskan kaum, ada lu brani??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...