Bukti MP Australia Penyokong Gay! Patutlah Pun!!

Padan laa kenapa MP Michael Danby beria-ria ajak 49 MP yang lain sokong si Anwar Al Desperados ni..
Sekarang baru la faham kenapa. Betul gak kata pencacai-pencacai Pakatan Rakus ni, kena carik bukti dulu.

Kahkahkah! Sekarang bukti sudah ada, apa lagi yang pencacai Pakatan nak kata? Bukti dah terang depan mata hangpa, nak kata apa lagi lepas ni?



MP masuk campur, itu pun nak disokong tanpa meneliti dulu latar belakang si Michael Danby ni yang menyokong Gay. Tu la dinamakan membabi buta, sekarang terkena batang hidung supporter Nuat. Baik jangan terlibat sama dalam kes Liwat. Tak pasal-pasal PAS sendiri pun hancur kerana tindak tanduk yang kurang bijak pemimpin PAS.

Nik Aziz pun kata jangan menghukum si nuat ni seolah-olah dia memang bersalah, amboii.. tang pecacai hangpa ke hulu ke hilir duk altantuya takpa plak!
Walhalallku Walharommmu.. itulah Pas

Nak banyak bukti bukti MP Australia ni pejuang gay n lesbo plis klik di bawah:
sini

2 comments:

Hashim said...

Justeru, Pakatan Rakyat wajib ditumpaskan. Satu konspirasi wajib diwujudkan sekali lagi. Konspirassi ini bertujuan untuk menumpaskan Pakatan Rakyat. Jalan pintas untuk memecahkan Pakatan Rakyat ialah dengan memenjarakan Anwar Ibrahim. Khalas. Period. Finito. The End. Fin.

Jika Pakatan Rakyat tidak ditumpaskan maka segala malaon dan pelesit yang selama berpuluh-puluh tahun ini menghisap darah rakyat akan menghadapi masa depan yang amat gelap. Apabila Pakatan Rakyat mengambil alih pentabiran Malaysia maka segala kerja-kerja jahat mereka - harta-harta rasuah mereka - kes samun dan kes bunuh mereka – semuanya akan diadili oleh rakyat....

Jangan tersalah pilih lagi....sambil tersenyum lebar terus baca disini

aminarlisy said...

tadi KJ dgn Dato Razali dah berjumpa Pesuruhjaya Tinggi Australia....
menghantar surat bantahan terhadap tindakan MP yang 50 tu..... KJ kata
masa kat luar, Pesuruhjaya Tinggi tu dah ambik maklum dan jugak kata
yang kerajaan Australia tak memihak/setuju pun dgn tindakan MP mereka
tu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...