Inilah Bukti Kezuhudan Nik Aziz!

Kalau kita bandingkan dengan gambar yang pecacai sering mainkan dimana Nik Aziz makan nasi bungkus dengan tangan di gerai biasa dengan gambar diatas kita sudah nampak permainan merosakkan minda mereka ini.

Siapa kata Nik Aziz zuhud?
-dikala rakyat lain ke Mekah ada yang makan berebut-rebut kena beratur untuk ambil makanan, dia dengan selesa bersenang lenang makan dijamu special letak punggung terus ngap! AS tak nafikan yang dia ni seorang VIP yang kata pecacainya berhak dilayan sebegitu, TETAPI lain kali jangan nak tunjuk bagus tayang gambar dia makan bersila dalam rumah dan makan nasi bungkus merata-rata! Kenapa pecacai DAP tak mau pukul canang gambar ni?

-Kita perlu tau yang Nabi Muhammad saw sanggup berlapar demi ummatnya, Nik Aziz sanggup apa?
-Kalau tahun lepas kecoh kononnya dia ditaja pakej RM65K seorang tapi tahun ni dengarnya pakej untuk si Nik Aziz ni RM 120,000 seorang! WOW!! Zuhudnyaa..

5 comments:

Anselmo said...

Zuhud..? Nik Aziz...? Bro sami buddha lagi zuhud la. Nik Aziz ni anjing peliharaan DAp jugak. Mana tak riaknya. Pengikut dia jadikan dia Dewa. Kakak dan Abg Ipar aku mengajar kat UKM, bkn main mencintai meka-meka dalam PKR dan PAS, Islam kunun. YB Serdang pakai baju sendat nampak gunung2 kecik dan bercampur aduk jantan betina, dalam masjid lagi tu.., bisu skrg ni. Yelah ikut guru meraka syaitan bisu. Manakala kakak aku yg sokong UMNO, pakai tudung kecik je dah berbuih mulut dia mengumpat dan menuduh UMNO ajar kakak aku yg sorang ni bt maksiat. Pegi dah .. anjing2 DAP ni.

Wake UP! said...

Sejak berkawan dengan setan, mereka pun sudah tumbuh tanduk di atas kepala.

Nik Ajis Gila said...

Allah taala dah maafkan..

Anonymous said...

Aik, makan mcm tu pun dah kata hebat sgt ke? Tak tgk lagi Najib makan kat Mekah mcm mana...
Kalau setakat satu meja makan ni hang pa nak komen, nampak sgt tak cukup bukti..

Anonymous said...

kamu mengata-ngata lah... kelak kamu akan disoal dengan apa yg kamu katakan itu...
kamu pernah berjumpa dengan nik Aziz?, kamu pernah bercakap dgn Nik Aziz?

Janganlah tunjjukkan sangat kejahilan kamu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...