Mai Jenguk! Surat PAS Hipokrit Berlagak Miskin Mintak Derma Untuk PRK Dun Tenang!

Kita pun tau PAS sekarang ni ramai yang dah jadi jutawan. Tak kisahlah dari mana sumber kekayaan mereka, kalau benar mereka nak bantu setakat RM10 Ribu macam ni demi 'ke
syurga' apalah sangat. Jangan la suka kencing penyokong-penyokong.
Semua sedia maklum, kalau di Taman Universiti Skudai tu, kononnya ramai pensyarah yang 'bijak pandai' takat 10 orang sorang seribu tu apadahal sangat. Janganlah nak buat sedih berlagak macam tak mampu sangat. Esok Allah dah murka, tarik balik semua kekayaan betul-betul baru nak sedaq!
Tak payah la berlakon sedih nak tunjuk daif meraih simpati untuk kutip derma dengan jual nama Islam dan Allah sehingga sanggup bagi MP Amoi 'tayang nasi lemak' bertaici dalam kawsan masjid.
Janganla suka menipu. Rakyat tak suka. Sebelum jadi calon, merayulah kat ahli beri sumbangan untuk bertanding. Dah jadi YB, rakyat miskin pun tak peduli.

3 comments:

Anonymous said...

aik...pungut untuk pilihanraya?

da bertambah perwakilan YB pun sorang tak boleh nak sumbang 1% pun dpd gaji + elaun mereka...?

ingatkan depa pungut untuk misi bantuan ke Gaza ke...apa ke...ehh jap...if depa pungut plak tak pasai2 tak sampai lagi haru...macam tabung Memali...

wallahu'alam...

goodlistener said...

depa nak tunjukkan bahawa puak adun dan mp dari parti ajaran sesat buat keje mengikut sunnah....pundek....depan mata tunjuk miskin tapi depa punya harta di tempai lain bertimbun timbun, pakai kereta besar berbiji biji dan rumah besar tak mahu tunjukkan. Aku ada terjumpa puak yg pandai main ayat ai quran dari puak parti ajaran sesat ni, depa setiap kali ceramah kutip duit tapi duit tu pergi kepada penceranah yg pandai jual ayat suci al quran tu, aku ada terjumpa sampul surat kosong yg di tulis di bhg luarnya iaitu tertulis duit kutipan derma untuk si polan(penceramah tu) sebab lah depa dapat beli kereta besar berbiji biji , mampu beristeri 2-4 org, yg penceramah puak parti ajaran sesat ini umur muda tapi dah berbini dua, anak bini pertama belum msk sek lagi,Puak ini menipu pengikutnya bagi memenuhi hawa nafsu nya dan pengikut yg fanatik @ bodoh ini ikut saje apa di minta konon untuk ugama Allah...pundik.DEPA SEMUA PENIPU PARA PENGIKUT YG FANATIK MEREKA.TAPI YG DITIPU PUN BODOH SGT IALAH MUDAH SGT DITIPU.kUTIPAN UNTUK prk tenang AKU AGAK SAMA JE DEPA MAKLUM UNTUK PRK TAPI PUAK PEMIMPIN AKAN BALUN DULU DUIT TU SEBAB TIADA SIAPA NAK AUDIT SETIAP KUTIPAN.

SUNGAI RAPAT ONLINE said...

Salam sahabat Blogger

Maaf kerana Link hilang disebabkan pertukaran design, saya telah linkkan blog ini dengan blog saya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...