Hebat! Negeri Serambi Maksiat Pelacur-Pelacurnya Bertudung!


Lihatlah pakej lengkap negeri Serambi Mekah. Pergaulan lelaki Wanita yang bebas, punk dan skinhead dah jadi pemandangan biasa, muda-mudi berpeleseran sampai ke awal pagi,pusat pil kuda, negeri tertinggi dijangkiti HIV dan yang paling hebat, RAMAI PELACUR-PELACUR YANG BERTUDUNG!!


POK nIK BOLEH TAK BAGI STATISTIK BERAPA RAMAI PELACUR BERTUDUNG YANG BEROPERASI DI KELATE SEKARANG NIH?

4 comments:

Anonymous said...

Bangga paling ramai melayu kat Kelantan.Tapi PAS duk tentang ketuanan Melayu.Kita orang melayu patut malu dengan bangsa lain yang xde keistimewaan.Tanah di Kelantan 98% bawah Rizab Melayu.Mane tak ramainye Melayu kat Kelantan.Uitm pun utk Melayu.Biasiswa pun utk Melayu.Last2 PAS bersama DAP.Perjuangan Islam dah hilang entah ke mana.Cakapla perjuangan Islam ke ape tapi akhir sekali semuanya untuk undi dan menang pilihanraya.PAS telah tersalah langkah utk bersama DAP.

Cg Pian said...

mohon di link kan blog saya. tq

Anonymous said...

kalu x silap aku pic tu daripada majalah mastika beberapa tahun lepas mengenai pelacuran di kelantan

kalau kita buka kan mata,pelacur bertudung ni ada di setiap negeri di malaysia,hanya perlu pandai cari antaranya ialah di IPTA

bukan menuduh tapi realiti segelintir anak muda melayu sekarang dah mcm orang barat yang menjual diri untuk hidup

-pengembala kambeng slalu nampak chikaro kat shoping mall

Anonymous said...

Btol..aku pernah baca isu ni dalam mastika.. Lupela keluaran bile.. Tp mmg sebijik seperti gambar diatas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...