Kurang Ajar! Chin Peng Bapak Komunis Ugut Kerajaan Malaysia


Nampaknya Chin Peng telah kembali. Dia kini semakin berani mengugut Kerajaan Malaysia dengan mendakwa bahawa Malaysia sengaja mencetuskan kemarahan bekas2'pejuang' Parti Komunis Malaya (PKM) dengan menyebar pelbagai dakwaan bagi menaikkan semangat kebencian di kalangan rakyat Malaysia terutamanya generasi Muda. Ching Peng dilihat tidak teragak-agak akan menjatuhkan Kerajaan Malaysia.

Ching Peng juga telah menfailkan saman sivil sebagai ugutan terhadap pimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak. Beliau telah menfailkan saman bagi pihak dirinya dan anggota PKM menuntut ganti rugi di samping mengugut Kerajaan Malaysia agar menghentikan kempen memburuk2kan namanya.

5 comments:

blogenstarz said...

Jenis manusia yang berhati kaudhu langsung tak tahu malu.Pergilah balik TONGSAN.... BARUA !

Anonymous said...

Apesal la x nak mampos cepat dajjal neyy??...

Mgkin Allah sengaja panjangkan umur orang sebegini bagi memberi tauladan kepada manusia betapa hitam dan busuknya hati musuh ketat negara ini.

Dasar komunis..elok dahulu tembak mati jer dier ni..

Ashley Ahmed said...

Salam,

Bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi..

ni sbb ada tali barut dari dalam negara ni.

Waris Pejuang Bukit Kepong said...

Rasanya ada tak Melayu yang sanggup jadi talibarut komunis sejak berkawan dengan DAP ?

mmm Macam ada ajer !

eg. Geng-geng yg sokong haram-jadah ni balik ke Malaysia

Anonymous said...

BABI LU CHIN PENG .. AKU MEMANG BENCI LU DARI AKU KECIK .. BABI PUNYA KOMUNIS ..... Sedara aku mati kena kelar dengan komunis sial ni ... BABI LU CHIN PENG ...

MANA MANA BEKAS PERAJURIT YANG BELUM MASUK PAS PKR DAN DAP, BANGKITLAH MENENTANG, TUNJUKKAN PERJUANGAN ANDA TIDAK SIA SIA SELAMA INI ......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...