Lee Guan Aik ADUN DAP Kedah sound Nik Aziz!

Lee Guan Aik ADUN Kota Darul Aman yang juga Pengerusi DAP Kedah / Perlis menegur Nik Aziz yang meletakkan syarat Lim Kit Siang hendaklah memeluk Islam jika ingin dilantik sebagai TPM seandainya PR menang PRU13 kelak.
Tambah Guan Aik celaka ini yang mengaitkan UMNO menggunakan proses indoktrinasi mental apabila cuba menggambarkan yang jawatan TPM hanya layak kepada kaum melayu beragama Islam sahaja.

Guan Aik juga yakin pandangan Nik Aziz bersifat 'peribadi' itu juga menyelar Nik Aziz kerana kenyataan Nik Aziz katanya bakal menimbulkan kurang senang perasaan penyokong PR yang bukan beragama Islam.

So, Nik Aziz, mu pikirlah sendiri. terang-terang DAP bangsat ni hendakkan tak semestinya orang Islam untuk menduduki kerusi TPM 'SEANDAINYA' PR memerintah pada masa akan datang. Tunggu apa lagi? Belahla dari terus jadi sekutu DAP!

Janganlah Nik Aziz flip flop keluar fatwa bukan-bukan pulak lepas ni dan bersikap hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong. Terang-terang DAP menidakkan ketuanan Islam di negara ini. Orang ada akai boleh pikir, penyokong PR bebal yang buta hati masih menyokong pakatan harom ni yang banyak akan menggadaikan hak Islam/Melayu di Malaysia. Apa respon Nik Aziz?

5 comments:

sahabat gunung said...

Tahniah AS- ulasan yang menarik....agar semua penyokong2 PAS sedar dan berfikir dengan waras ....


Blog Tuan AS saya dah linkkan di bog saya .... Kalau sudi, linkkan gak blog saya di blog Tuan yea. Tq

MK IV said...

blog saudara sudah di linkkan dlm ruangan my blog list.

Anonymous said...

Ahli pas buta hati,mata dan hati...mereka kan ikut aje ngan pemimpin mereka buat...

Anonymous said...

buat dan dedah la apa pun, penyokong tegar sebenarnya otaknya telah dimatikan dari berfikir

Anonymous said...

KEDANGKALAN DAN KEBEBALAN NIK AZIZ ADALAH KURNIAAN ALLAH SWT DAN INI JUGA MERUPAKAN SATU PEMBALASAN DARI ALLAH DI ATAS PENGHINAAN TERAMAT JAHAT DAN DAHSYAT BELIAU KE ATAS AGAMA SUCI ALLAH.....SEGALA KEMAMPUAN BERFIKIR,SEGALA KEPETAHAN BERBICARA DENGAN HIKMAH TELAH LAMA DIRENGUT ALLAH SWT KE ATAS MANUSIA YANG BERNAMA NIK AZIZ YAKNI ULAMA TERSOHOR DAN NOMBOR SATU DUNIA....SEGALA SIFAT TERPUJI TELAH DIGANTIKAN ALLAH DENGAN KEDANGKALAN....SEGALA KEBERANIAN MULUT YANG DIA ADA HANYA TERARAH KEPADA INSAN MUSLIM, MANAKALA BELIAU BACUL DAN DAYUS DENGAN INSAN KAFIR DAN SANGGUP MELAKUKAN APA SAJA DEMI MENDAPAT SOKONGAN INSAN YANG DILAKNAT ALLAH ITU....INILAH PENGHINAAN YANG ALLAH PERTURUNKAN KEPADA BELIAU DI LUAR SEDAR DAN DI DALAM NIKMAT.....SESUNGGUHNYA INILAH ULAMA AKHIR ZAMAN YANG DILAHIRKAN OLEH PAS...ULAMA YANG TIDAK MEYUMBANGKAN APA-APA UNTUK UMMAH MELAINKAN PERPECAHAN DAN KEKELIRUAN......KEPADA NIK AZIZ JADILAH INSAN YANG BERMARUAH,,MUSLIM YANG ADA HARGA DIRI......SESUNGGUHNYA MARUAH ITU TERAMAT TINGGI NILAINYA DI SISI AGAMA...........Tok, ingatlah pesan cucu tok yang jahil ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...