BN Penang! U Can Do It!


Pagi tadi AS sempat hadir ke Program yang dianjurkan oleh Barisan Nasional Pulau Pinang.
Program yang berlangsung satu hari dari pagi ke petang dinamakan Program Khemah Kerja Wanita / Pemuda Barisan Nasional telah diadakan di Jerejak Resort. Program ini dirancang berlangsung dari pagi hingga ke petang.

Sekalung tahniah AS ucapkan kepada Dr. P. BalaMohan (Pengerusi PPP) Pulau Pinang yang mengambil insiatif mengemudi untuk mengelolakan program tersebut. Peserta-peserta khemah kerja ini terdiri daripada Semua Ketua-Ketua Wanita dan Pemuda setiap parti-parti komponen BN dari setiap bahagian di Pulau Pinang yang dianggarkan 120 orang.

Tan Sri Koh Tsu Koon hadir merasmikan majlis tersebut bersama Dato' Zainal Abidin, Pengerusi UMNO Negeri Pulau Pinang dan semua pengerusi negeri parti-parti komponen seperti UMNO,Gerakan, MCA, MIC dan PPP.

Kehadiran peserta amatlah baik sekali dan AS lihat semua ahli parti bersungguh-sungguh memberi komitmen untuk bekerja keras demi untuk menawan kembali Pulau Pinang. Peserta dibahagi kepada 5 kumpulan untuk membincangkan tugas/topik tertentu berkaitan usaha BN memenangi semula Pulau Pinang dimana dilihat komitmen peserta sungguh padu dan pada sebelah petang sessi pembentangan akan dilakukan.

Semoga usaha sebegini akan berterusan sehingga ke hari PRU ke 13dan cita-cita BN untuk menawan kembali Pulau Pinang akan tercapai, InsyaAllah.

1 comment:

last bloodz said...

dapatkan pulau pinang balik dari ancaman pengkianat lim wang eng yg dayus muka mcm pondan..

AMARAN untuk lGe- jgn sentuh melayu pulau pinang.. kelak makan diri!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...