MASYA ALLAH! PELAJAR PEREMPUAN DI ROGOL, DI RAKAM DAN GAMBAR TERSIAR!

Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih.

Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!

Contoh Gambar;

5 comments:

Anonymous said...

Haram jadah !!! Kalau kena anak kita apa perasaan kita? Di harap PDRM segera kan penyiasatan dan hukum pelaku dengan segera.

Anonymous said...

pdrm boleh siasat.. tapi prosedur kini banyak memihak penjenayah...itu lah jasa peninggalan Pak Lah...atas kekebasan hak asasi undang kian lemah...siapa yg untung...puak yng membelanya..tak bayar masuk dalam bayar baikpunya lepas atas alasan teknikal..undang 2 dunia semua mesti berbayar...Mak bapak sekarang TAHU BUAT ANAK JAGA ANAK SERAH PADA POLIS.. LEPA TU BANTAI POLIS....Semua nya bermotofkan Politik

Anonymous said...

nak hukum apa taiknya nya...Kerajaan tak nampak..ke undang2 kini menyusahkan PDRM dan banyak hak2 penjenayah hendak di utamakan.. mangsa.. itu belakang kira.. tengok kes al juburi.. penjenayah "org yang dituduh" bebas buat apa.. merana adalah mangsa.. Saipol.. bayangkan jika anak tuan2 yang kena.. atau jadi mangsa..adilkan undang2 itu..jika tak jadi mangsa tuan2 semua sokong hak sasi manusia sejagat..bila kena sendiri kata l;ain pulak...

Anonymous said...

YA Allah...
kurang punye jantan!!!
anak sape la nie..
mesti mak bapak x reti nk jage anak!!!
memalukan ..
perangai mcm binatang!!!!!!!

Anonymous said...

berlakon dirogol ni.. klo tgok videonye,tpi klo tgok pd gmbr mmng nmpk mcm dirogol..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...