Peta Untuk Dr Lo' Lo' yang bebal!



Entry ni merujuk kepada kes tarian tiger show yang kecoh didakwa diadakan di Hotel Marriot Putrajaya baru-baru ini.Inilah peta yang lebih jelas menunjukkan persempadanan daerah Selangor dan Putrajaya. Putrajaya Marriot Hotel dan IOI Resort memang terletak di luar daerah Putrajaya dan berada dalam negeri Selangor iaitu di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat.

Tiba-tiba terpacul la dari mulut Dr Lo Lo Ahli parlimen PAS yang nak buat pandai demi untuk meletakkan kesalahan ni dibahu orang lain dengan mengatakan Hotel tersebut terletak di dalam kawasan Putrajaya PADAHAL yang sebenarnya hotel ni terletak dalam daerah Sepang, negeri Selangor.

Kantoi beb.. maluuuu.. MP Pas fail geografi. Punya la kalut nak tuduh orang lastly ludah kena muka sendiri.. Kesian Lolo.. Dah bengap tak mau tanya orang! Lain kali nak serbu pakai helmet dulu Tuan Dokter!

Bukti Dr Lolo tuduh Tiger Show wujud di Putrajaya Marriot Hotel walaupun hotel tersebut terletak di dalam Selangor : sini

3 comments:

Anonymous said...

apa la punye bengap tuan doktor ni...

Anonymous said...

Sapa lah punya bengap undi Dr Lo Lo ini sebagai MP ye ...? Mungkin lebih afdal kalau dia buat keje kat dapor je masak-masak ...

Anonymous said...

apa punya nama.....lo lo
orang apa dia ni....
bangla ke mynmar...
sah bukan melayu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...