Panazz! Kelab Gay & Lesbian Malaysia mempromosikan Malaysia di luar negara!


lagi berita dan gambar-http://mgcsf.org/

Apa dah jadi? AS pun terkejut tengok laman web diatas ni. Sebenarnya laman web ni dah lama diwujudkan. Tiadakah duta atau konsulat yang menegur perbuatan mereka ini? Tambahan bila dibelek-belek ada muka melayu yang terlibat sama dalam Kelab ini. AS sama sekali tak redha kelab mereka ni promosikan Malaysia di luar negara. Mereka ini telah menjatuhkan imej Malaysia sebagai negara Islam yang dihormati di seluruh dunia.

Apa yang kita mampu buat? Mereka semua ni diluar negara. Tapi AS tetap berharap DS Hishamuddin atau mana-mana pihak berkenaan ambil tindakan yang sewajarnya terhadap kelab ini. Cukup-cukuplah gay yang ada di Malaysia ini. Bicara mahkamah tentang seorang suspek GAY pun sedang rancak berjalan.Hehe

AS cuma risau sangat. Pabila sampai ketika dan saat, tak satu pun dapat menahan hukuman itu berjalan, adakah Malaysia ini akan diterbalikkan seperti kaum di negeri sodom atau mungkin dalam versi lain yang akan menyebabkan terhapusnya apa yang bernyawa di bumi Malaysia ini dan diganti dengan kaum lain. Tidak mustahil.Sudah termaktub di dalam Al quran, hanya tunggu saat dan ketika, pabila tiada lagi doa org alim yg mendoakan kesejahteraan Malaysia ini, ya , tunggu saat dan ketika sahaja kita ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...