Isu Video Sex! Buang karan saja UMNO nak 'usik' hang Anwat!!

Serba Salah.
Tak ada saksi salah, tak cukup saksi pun salah, Ni dah ada 3 orang saksi pun salah jugak. Abih nak buat macam mana lagi. Kalau benda tu tak betul, tak kan bodoh benar Trio T buat kerja yang tak berfaedah. Mereka bertiga bukan calang - calang orang. Setakat nak cari nama,mereka ni dah ternama.

Ini bukan kes balas dendam. AS rasa sikit pun 3T tadak niat nak balas dendam, tapi apa yang depa buat ni nak bagi tau rakyat bahawa adegan asyik itu dilakukan oleh Pemimpin Kanan PKR, orangnya sama, mukanya sama, semuanya sama,macam mana lagi nak kata tidak.

AS tak fikir kumpulan Dato T tiga orang ini orang bodoh yg sengaja membuat fitnah! mereka tidak mungkin sengaja nak cari penyakit! depa tau akibatnya, boleh duduk dalam jel dan habis harta kena saman malu kaau benda ni tak betul!

Mungkinkah video yang di tayangkan kepada beberapa wartawan tu video pelakunnya seakan-akan Anwat sahaja! Mungkin depa ada video yang sebenarnya!

Depa cuma nak DSAI buat repot polis atas keyakinan rasa difitnah!
Mungkin kah terjadi semula seperti repot Anwat pasai buku 50 dalil kenapa Anwar tidak boleh jadi PM dulu!

Apa yang penting ini bukan masaalah Anwat dgn UMNO!
UMNO tidak perlu kes begini untuk berlawan dgn Anwar! kebangkitan sokongan rakyat sekarang terhadap kepimpinan DS Najib makin terserlah!
Ini adalah masalah kumpulan Dato T dgn DSAI !
Mungkin ada benda yg tersirat antara mereka!

2 comments:

Anonymous said...

tapi betul ke anuar yang suruh dato T ambil jam omega atau Dato T yang buat citer kemudian jumpa video tape itu.betullah kata tuan buang karan saja. ini tak ada kena mengena dengan UMNO. UMNO dah diterima semula oleh orang melayu dgn kepimpinan Dato Seri Najib tak perlu buat kerja itu mengaibkan orang bagi keuntungan politik. asyik pasal isu sex saja. ini adalah balan kepada penyokong tegar anuar yang dulu menyokong kuat dan kini mula sedar seperti Saiful juga.

Anonymous said...

napa lak umno nak aibkan orang lain. klau dah berak tgh jalan jangn lempar tahi kt muka org len

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...