UMNO Gombak Kecoh! Bergaduh Sakan Tadi?

Menurut info malam tadi ada perjumpaan UMNO Bahagian Gombak. Dimaklumkan ia berkaitan skandal Ketua Bahagian Gombak dan berkemungkinan akan letak jawatan. turut hadir pada perjumpaan tersebut adalah DS Noh Omar bagi menjadi orang tengah untuk selesaikan kemelut UMNO Gombak tersebut.

Diberitakan ada kekecohan dan pertelahan sesama ahli UMNO Bahagian Gombak berkaitan isu ni? Apapun AS harap kalau benar IR Rahim terbabit, cepat-cepat la berundur, yang salah tetap salah, UMNO mahukan imej pemimpin yang bersih. Tak mau yang ada skandal sana sini.. Pleasee.. Apa-apa pertiakian atau permasalahan dalam bahagian selesaikan secara ukhuwah adik beradik sesama ahli UMNO. InsyaAllah, apa yang keruh dapat dijernihkan kembali.

2 comments:

Anonymous said...

Kecewa amat sangat. Mereka langsung tidak mengambil pengajaran atas tsunami politik lepas PRU12 lalu.

Ayuh pemimpin UMNO semua peringkat, buktikan anda telah menjadi lebih baik daripada zaman sebelum PRU12 tu. Sesialah slogan transformasi yang PM dan presiden UMNO laungkan jika ahli dan pimpinan UMNO di semua peringkat masih ramai yang GAGAL berubah.

Apa ini bagai cerita katak dalam bika kaca yang gagal mengesan suhu air semakin panas? Kata jenis apa ini?

Macam kes di Kelang je... ada baling-baling kerusi tak? Moga tiada lagi hal yang serupa berlaku kerana hal ini amat-amat mengaibkan.

Wahai pimpinan UMNO sekelian, ingatlah bahawa sebahagian besar umat Melayu Islam kini mula kembali menaruh kepercayaan kepada UMNO. Usahlah ada antara anda yang menjadi petualang!

Sedarlah dan tahulah bahawa rakyat sentiasa memerhati dan menilai.

Anonymous said...

kereta malaysia semua mahal2... cekik darah rakyat sendiri..... minyak pun mahal!!!! kenapa kereta lebih murah kalau beli di indonesia atau thailand? sebab Malaysia negara yang menekan rakyat dengan mengamalkan AP dan menguntungkan suku sakat ..... aku tak halalkan... biar seluruh keturunan yang makan duit tu di Bakar oleh Allah SWt di Neraka Jahanam!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...