Esok Bangunan MCA Jalan Ampang Akan Dibakaq!

Jangan hangpa salah paham, nanti ada yang pi bakar betul-betul pulak Bangunan MCA tu tak ke haru. Kita pi kejut bagi depa gerun sikit.

Salam,umat Melayu sekelian.. Utusan Malaysia sedang diserang hebat oleh kaum cina yang diketuai MCA dan DAP. Mari kita beramai-ramai menunjukan sokongan kita dgn berhimpun didepan Bangunan MCA Jalan Ampang pada jam 3ptg hari Isnin 25hb April. Utusan adalah satu-stunya nya media utama yg memperjuangkan kepentingan Melayu.Kita tidak akan biarkan utusan bersendirian dlm mempertahankan maruah bangsa, 1Melayu,1Bumi,1Msia..sebarkan

5 comments:

Anonymous said...

Kalau saya ada di KL, saya akan turut serta, jangan biarkan puak-puak cauvinist ni besaq kepala, oooo kita saja yang kena jaga hati depa, depa x perlu dan buat apa saja yang depa mau.
Tiba masa untuk orang melayu tanpa prejudis dan tanpa prihatin untuk sama-sama meluahkan perasaan dan kalau perlu curahkan juga tenaga kita, ayohh.

Saladin said...

MCA dan DAP sudah tunjukkan mereka boleh bersatu....UMNO dan PAS bila lagi...Inilah masanya PAS dan UMNO nak agih2 kerusi parlimen dan DUN untuk PRU13....1Islam 1Melayu 1Bumi...terseranak laksanakan apa undang2 pun...dulu PAS pernah bersatu dgn BN tetapi bukan dgn UMNO...ada halangan dalaman (MCA)

Anonymous said...

Teruskan usaha menyedarkan org2 Melayu yg sudah terlalu lembik dibawah kepimpinan Najib

Anonymous said...

Kepada UTUSAN,
Mohon adakan lancarkan kaedah langganan terus. Almaklumlah... sabaotaj mudah berlaku kini lantaran rangkaian pengedaran sedia ada meragukan.

Tingkatkan edaran Utusan.

Rambo Jenin said...

Ko nie jawa betul la. baik lu pi balik dr kampung ulu ko la.

sedih tengok kaum melayu, pasai benda mcm nie semangat, kerja malas. ish ish ish

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...