Buang Saja Sarban Tu Ustaz Oi! Memalukan Sungguh!

"Seorang guru agama dijatuhi hukuman penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam, selepas mengaku bersalah melakukan seks luar tabii dan mencabul kehormatan anak tirinya di Kampung Bakong Jalan Paloh, di sini, pada Disember tahun lalu.

Hakim Zainal Abidin Kamaruddin menjatuhkan hukuman itu terhadap Ramli Ibrahim, 66, yang berasal dari kampung sama, selepas dia mengaku bersalah atas dua pertuduhan mengikut Seksyen 377 C Kanun Keseksaan kerana melakukan seks luar tabii dan Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul.
Tertuduh yang memakai serban serta berjubah putih dan tidak diwakili peguam kelihatan tenang ketika hakim menjatuhkan hukuman penjara sembilan tahun bagi kesalahan melakukan persetubuhan luar tabii dan tiga tahun bagi kesalahan mencabul.
Zainal Abidin memerintahkan hukuman berjalan serentak bermula tarikh tertuduh ditangkap iaitu pada 4 Januari lalu.

Mengikut fakta kes, tertuduh didakwa masuk ke bilik anak tirinya berusia 44 tahun yang juga orang kurang upaya (OKU) di rumah berkenaan dan bertindak menggosok badan mangsa, meramas buah dada dan meraba kemaluan mangsa antara jam 12 hingga 7 pagi pada 15 Disember lalu.

Tertuduh yang pernah mempunyai empat isteri dan tujuh anak juga didakwa memasukkan kemaluannya ke dalam mulut mangsa yang cacat pendengaran dan bisu secara paksa."
AS bukan nak komen Ostad ni Parti apa. Tapi sapa nak teka, silalah teka, AS tak larang. Hehe. AS cuma nak pesan, kita jangan tertipu dengan penampilan lahiriah seseorang tu seperti 'guru agama' di atas.
AMat malang sekali imej yang berkelakuan seperti haiwan macam nilah yang menjatuhkan lagi maruah alim ulamak di mata masyarakat
Dah ada 4 isteri, masih nak mencabul dan paksa seks oral terhadap anak tiri yang OKU pulak tu? Inilah contoh 'sex maniac' seperti yang dikatakan oleh Mahpus pada entry AS sebelum ni.

10 comments:

Anonymous said...

Ini adalah konspirasi UMNO-BN dan Najib-Rosmah. Sengaja nak memalukan kaum yg berserban dan berjanggut.

Anonymous said...

CELAKA LAKNATULLAH punya parti PAS!!
TUHAN LAKNAT HANGPA!!
TUHAN LAKNAT PAS!! AMINN
TUHAN LAKNAT PAS !!YA ALLAH!!
TUHAN HANCURKAN PAS!! YA KAREMM!!

makhluk berjubah di atas tu manusia ke BABI?

Anonymous said...

sungguh kejam sapa yang menghukum ustaz nih. ada dikemukan empat saksi ke? sapa yang buat report nih leh kena qazaf

Anonymous said...

pemimpin keparat anjing Pakatan Haram tkamu berdemo " QAZAF" ke kt babi tua berjubah tu??

kembalilah kita pada UMNO dan BN..
seteruk2 UMNO belum pernah lagi kita rasai keserabutan politik begini!!
inilah tanda bala Allah apabila memilih ejen2 syaitan jd pemimpin!!!

ALLAH HANCURKANLAH PAKATAN RAKYAT!!!

lim mah said...

mcmana boleh tahu dia yg buat. oku tu pekak n bisu. haaa mesti ada empat saksi nihhh...jangan nanti kena sumpah qazaf..heh heh

Anonymous said...

anon 11.35
kalau ank perempuan kau atau cucu permpuan kau atau isteri kau atau emak kau kena ROGOL LIWAT dgn babi tua ini engko nk ckp konspirasi ke??

jangan ckp angkuh sehingga Allah dtgkan ujian..takut ko menangis air mata darah kot..

Neoreanacon1 said...

guys... jgn mcaci , mhina... sharusnya kita mdoakan smoga hidayah smp kpdnya... lg byk kita mcaci, mhina... lg rendah taraf kita... spatutnya kita bmuhasabah diri... jgn smp apa yg blaku, tpalit kdlm kehidupan kita... Yg baik teladan, Yg buruk sempadan, Yg aib dsimpan...

Gerakan Timur said...

Anon 11.46,

rilex bro...

Anon 11.35 tu menggunakan teknik makan dalam. Dia perli satu pihak tuh... hehehehe...

Anonymous said...

Mana 4 saksi... Siapa yang tuduh... Orang yang tuduh kalau tak ada 4 saksi, mesti ikut hukum Qazaf... lepas tu sebat 80 rotan... Apa beza dengan kes bang nuar dan saiful... anak tiri tu OKU, tapi saiful tak pula.. Hukum apa yang dipakai kat Malaysia ni... Susah sangat ke Kes Bang Nuar ni... ke saja buat susah...

hangkedee said...

Shamsul ketot.Al Qazzaf ,kenapa tak ajak geng geng bagal berdemo.Minta 4 saksi kenapa diam aje.Untuk Boss kamu melalak macam anjing gila Babi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...