Cubaan Mak Lampir Raja Fitnah Kantoi Di Tengah Jalan

Atas merupakan tandatangan Palsu. Bawah adalah Tandatangan Sebenar Dato Bakar

Sudah terang lagi bersuluh. Cubaan Zuraidah Ketua Wanita PKR untuk memfitnah UMNO Hulu Selangor berkenaan 'kononnya' cubaan mendaftarkan 2000 pendatang asing untuk mendapatkan kerakyatan bagi membolehkan memilih pada PRU13 akan datang dengan cepat dapat ditangkis dengan mudah oleh Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor.

Ternyata tandatangan pada surat yang tesebut mempunyai tandatangan Dato Idris yang teramat jauh bezanya sekai. Nak memfitnah dan menipu pun agak-agak la MaK lampir oii!

DS Hishamudin! Tunggu Apa Lagi? Kita jangan biar manusia seperti ini. Penghasut rakyat yang mampu pecah belahkan masyarakat. Tambahan pula ia berkaitan isu sensitif seperti kerakyatan adalah sesuatu isu yang tak boleh dipandang ringan. Buat kertas pendakwaan dan dakwa. Kalau boleh sabitkan kepada ISA, buat je. Kami menyokong! Zuraidah begitu desperade dan benar-benar melampau. Cara politik beliau amat berbahaya kepada negara!

1 comment:

Bekas Keadilan 1998 said...

Aku setuju .. jika benar surat itu palsu an mak lampir mbuat fitnah , tindakan tegas mesti diambil. Apalagi KDN dan Jabatan Pendaftaran mesti bertindak krn mencemari kreatibiliti pihak kerajaan.Apa lak fatwa Nik Aziz utk mak lampir ni. Kan dah mak lampir akan masuk neraka wat fitnah.Semua penyokong PKR dn PAS mesti menharamkan diri menyokong Mak Lampir , kalau tak depa sama2 masuk neraka. Ada BETULKAH aku vakap.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...