Exco DAP Komunis Celaka Cuba Nak Hapus Klinik 1 Malaysia!

ADUN Sungai Puyu, Phee Boo Poh adalah orang DAP yang paling lantang mempertikaikan klinik 1Malaysia di Pulau Pinang dalam sidang DUN kononnya disifatkan sebagai satu pembaziran oleh kerajaan pusat. Sungguh celaka manusia berjiwa komunis ini. Adakah suatu pembaziran jika sesuatu benda itu menguntungkankan rakyat?

Jalan Alternatif Bagan 29 yang dibina Kerajaan Negeri PP sebanyak RM 5.7 Juta, yang mana AS lihat sentiasa lengang jarang dilalui kenderaan bukan satu pembaziran pulak?

AS nak persoalkan apa rasional dia mempertikaikan sesuatu yang mendatangkan kebaikan untuk rakyat? Cukup-cukup la nak main politik sampai isu kebajikan kepada rakyat pun nak dipertikaikan?
Semua rakyat tanpa mengira kaum dan parti politik hanya perlu bayar RM1 berbanding ke klinik swasta yang pasti menelan belanja RM20-30 untuk sakit ringan? (AS). Mengapa perlu pertikai?Nampak sekali barua komunis racist ni terdesak kerana duit RM8.33 seorang untuk sebulan nampaknya masih tak mampu menawan hati warga emas menyokong mereka, lalu dia bangkitkan isu bodoh untuk menghasut rakyat membenci kerajaan pusat!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...