Gambar-Gambar Laporan Polis Terhadap Blog Pemfitnah PR! (Isu Kepala Khinzir)

Kepala Khinzir Yang Menimbulkan Kontroversi dan Salah PahamKerana Ia Digantung Di Gerai Cendol, Bukannya Di Masjid




Pagi tadi, Beberapa orang AJK Pemuda UMNO Bahagian Nibong Tebal yang diketuai oleh Naib Ketuanya, Sdr Nor Azman Jamiltelah membuat laporan agar Polis agar dapat menjalankan siasatan dan mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap pemilik laman blog www.pejuangpro-demokrasi.blogspot.com dan laman web www.tranungkite.net
diatas penyiaran artikel yang bertajuk “Menjadi batu api adalah tugas gerombolan” yang disiarkan pada hari Rabu, 25 Mei 2011.

Kandungan artikel itu ternyata berniat jahat dimana secara terang-terangan pemilik blog ini telah memfitnah dan menuduh tanpa asas dengan mengaitkan UMNO sebagai dalang dalam insiden gerai cendol berdekatan Masjid Lama Sungai Bakap yang disimbah cat merah dengan kepala khinzir digantung di hadapan gerai berkenaan.

PPUBNT juga kesal dengan blog tersebut yang telah cuba menghasut dan mencetus ketegangan kaum dimana dia cuba mengaitkan kes ini dengan isu perkauman dan agama yang amat sensitif sedangkan mereka percaya ia membabitkan seorang individu sahaja yang terlibat.








Berikut AS lampirkan screen shot web TKO dan blog jahanam berkenaan yang sungguh biadap dengan mengaitkan umno sebagai dalang insiden tersebut.









Laman Tranungkite Online Turut Dilapor Polis Kerana Turut Menyebarkan Fitnah


Lagi berita mengenai laporan polis Pemuda Nibong Tebal, di sinarharian

4 comments:

Anonymous said...

Syabas dan Tahniah gua ucapkan buat Pemuda UMNO Nibong Tebal.. Biar juak-juak Pakatan tu tau bahawa UMNO bukan penakut untuk hadapi fitnah dorang... Bravoo!!

Against The Wind said...

Macam tu la org kpg kami hehe.. bravo dan tahniah..

Dot said...

syabas bro!

kasi hajar sama dia oram hampas tuh!!!

suka sgt carik pasal. suka sgt dedah batu sembunyi tote!

Anonymous said...

Camtu je cara nak ajar diorang. Silap cakap je silap tuduh, repot polis... saman! Jgn bagi muka lagi dah. Selama ni kita dok lembut dgn depa...depa dok pijak kepala kita.La ni jgn bagi can!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...