GempaQ! Marina Mahathir Sokong Bersih.


Sedarlah wahai Marina. Kemewahan yang hang kecapi dan nikmati hari ini semua datang dari Allah melalui titik peluh abah hang yang bekerja keras membangunkan negara.

Abah hang juga yang AS nampak berjaya mengekang sebarang tindakan yang cuba menghuru-harakan negara dan apa jua tindakan yang menggugat kestabilan negara sehinggakan Malaysia berada dalam keadaan aman makmur dilimpahi rahmat.

Tapi AS tau, hang dasar kufur nikmat. Tak mensyukuri kemewahan dan keamanan yang dikecapi hari ini.
AS kena cakap jugak. Bukannya orang tak tau hang kawan baik dengan Ambabiga yang menyokong ketuanan civil liberty dan juga IFC tak lupa juga kebebasan seksualiti. Kononnya inilah dasar kebebasan bersuara. Tengok la sapa hang punya idola/mentor.
"My local heroines Zainah Anwar, Ivy Josiah and Datuk Ambiga Sreenivasan who have done so much for women in Malaysia, trying to protect them from violence and unjust laws. They are my mentors."
Petikan diatas diambil dariSINI.

Banyak lagi cara lain nak luahkan ketidakpuashatian terhadap penambah \baikanperjalanan pilihanraya. Bukannya melalui demo jalanan yang akan melumpuhkan ibu negara dan memberi kesan kepada ramai orang melayu yang mencari rezki.

Hang takpa laMarina kaya raya senang lenang hasil bantuan Pak hang. Pikirla sama orang nak cari rezki berniaga dan pemandu teksi yang di KL yang mencari makan pada 9 Julai hari itu.

Tun M, saya mintak kalau boleh teguq la anak Tun sorang ni. Kami sayangkan negara ini. Selama Tun M memerintah, pengkhianat-pengkhianat negara dan bangsa seperti Ambiga takkan berani berkeras untuk melawan semua larangan pihak berkuasa! Sekarang beginilah jadinya. Amat sedih sekali.

sumber kenyataan Marina darithestar

6 comments:

Anonymous said...

Inilah yang dikatakan salah seorang Melayu Liberal. Tidak ada pegangan, kurang asas agama, tiada semangat cintakan bangsa dan agama. Mereka ini dari golongan elite yang mendapat kesenangan diatas perjuangan Nationalis Melayu sebelum dan selepas merdeka.Mak bapak mereka kaya raya hasil dari titik peluh perjuangan Pahlawan2 Melayu terdahulu.Berengsek betul puak2 ini.

Anonymous said...

tak elok kutuk2 anakpinak pejuang bangsa,,,tanpa mereka kita tak merdeka,,,ada banyak cara menyedarkan mereka,,,elakkan emosi mcm tulisan2 tak cukup akal di blog2.

Anonymous said...

kalau benarlah marina tu macam yang dikatakan, maka tun mahathir berehatlah di rumah atau ke mana2. cukup2 lah tu... saya amat kesal terhadap keceluparan laku marina ni.

Unknown said...

anon241
sapa yg emosi dan tak cukup akai
benda aku tak puas hati, aku nak tegur
kalau dah terlebih cerdik tak boleh ditegur, ini yg susah..

Anonymous said...

Betul tu anak seberang. Hang nak tegur , hang tegur saja. Anon patut tau, zaman sekarang dah tak ada cara lembut, protokol atau hemah. Kalaudah orang alim pun asyik mencaci, sampai tuhan pun dia berani kata samseng, pala bapak apa nak tunggu dan respek lagi.

Unknown said...

If she support BERSIH, does it mean she also support the opponent party?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...