Santai. Sapa Mau Ramas Payudara Sambil Beramal?

Sekadar berkongsi secara santai dengan para pembaca blog AS kelakuan-kelakuan pelik manusia zaman kini.jangan fikir bukan-bukan plak ye!

Gambar-gambar separa lucah dibawah merupakan satu cara untuk meraih dana yang dilakukan dengan cara yang cukup pelik dan melucahkan. Niatnya amatlah mulia. Namun matlamat tidak menghalalkan cara.
Dana ini dikatakan dikutip untuk membantu penghidap HIV namun.. caranya bagi AS tak kena. Tapi depa di Cina, mungkin agak normal bagi mereka, melainkanlah dilakukan di Malaysia. Tapi wajah persis china doll' macam ni, menitik ayaq liuq sorang mamat tu!

Acara ini dianjurkan oleh sebuah grup sosial dimana bagi para pengunjung yang mahu meramas payudara para model wanita dari penganjur, mereka diwajibkan membayar sejumlah wang untuk amal.Wang yang terkumpul agak lumayan dimana rata-rata 'dermawan' ini adalah dari golongan lelaki berhidung belang.

Kalau DAP perintah Malaysia, tak mustahil perkara sebegini berlaku. Mai tengok di Penang dan di Selangor sudahlah, rumah urut dan pusat hiburan bercambah sakan sejak depa memerintah.




*AS pohon beribu kemaafan jika mengganggu sensitiviti anda.

7 comments:

Anonymous said...

ini bukan China la...ni Jepun....tengok tulisan dan simbul yen 2000 tuh...

Anonymous said...

Dulu budak2 salah sebuah sekolah di Malaysia dah buat dahhhhhhhhh benda ini untuk mendapatkan seringgit dua.

Anonymous said...

Kalau ditakdirkan PAS tak kuat, rasanya tak mustahil UMNO/BN akan buat amal mcm tu jugak atau lebih kurang teruknya. Mgkin lapis baru tak tahu bahawa kerajaan UMNO/BN pernah mengeluarkan Loteri Kebajikan Masyarakat dan boleh dibeli oleh semua org bagi program amal mengisi tabung UMNO. Sebab tu org UMNO cukup takut kalau tengok org pakai serban, mcm terserempak malaikat. Oleh kerana PAS tak kuat dan wakil di Parlimen hanya sorang 2 je, lepas PAS pula keluar dari gabungan Perikatan (UMNO/BN) atas banyak pertelingkahan polisi, maka desakan PAS atas banyak perkara yg tidak mencerminkan sebuah negara rasminya Islam, maka PAS dianggap pro-kumunis, ejen komunis dan PAS arti komunis. Sebab tak sokong polisi songsang. Banyak yg tak tau cerita sebenar, sebab sejarah hanya ditulis berdasarkan org yg memerintah ketika itu, maka kita terima saja maklumat yg tidak tepat. Samalah mcm cerita RAMBO. Hakikatnya berlainan.

Anonymous said...

Anon 1210.. PAS kuat ke? Kuat fitnah ade laa..Mat Sabu pun kuat.. Kuat berdemo..

Anonymous said...

Itulah namanya ada tranformasi..dulu ada benda tak elok sekarang dah tak ada..dulu mungkin keliru sekarang dah faham..alhamdulilah..Itu lah yg. kerajaan nak buat..Dulu arak murah sekarang mahal...dulu tak ada Arak dan judi dikelantan sekarang dah ada..itu pon tranformasi...dulu di selangor tak banyak pusat maksiat urut dan sebagainya...sekarang banyak..itu pon tranformasi. yang buat dulu tu kalu tak silap (kalu silap maaf)..masa itu aku masih kecil tapi jumpa juga loteri..Khir Johari...tu yg. anak dia setiausaha politik LGE..Ulamak pon senyap termasuk Tok Nik..

Anonymous said...

Bila kena batang hidung sendiri orang lain yang disalahkannn. Manusia...............manusia......

Anonymous said...

PAS apa tau. negara Islam dh lenyap dek gila politik. sekali kena sergah dgn DAP, terus mengelupur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...