nik aziz hina Nabi, Ustaz Kazim pertahan Nabi (vid)

AS bawakan video ini untuk tatapan bersama bagi kita pikirkan yang mana betul, yang mana sesat!
Macam ni kah ulamak PAS mengajar kuliah kepada orang ramai? Habis semua orang disesatkan oleh beliau kalau yang mendengar itu menelan bulat-buat atas apa yang disampaikan oleh Pok Nik.

Sungguh bahaya sekali. Oleh itu, berhati-hatilah bila kita menuntut ilmu dari puak hamPAS agar kita tidak terpesong dan disesatkan.


13 comments:

Anonymous said...

dia ni bukan ulamak. dia manusia yang telah sesat dan disesatkan oleh iblis dan syaitan. manusia yang herankan diri sendiri, angkuh,bongkak dan sombong. di penghujung usia sewajarnya mengajak manusia kembali ke jalan Allah, tapi malah menyesatkan manusia. ASTAGHFIRULLAH

Anonymous said...

Astaghfirullah... Dah makin jauh sesat n.ajis... Ya Allah lindungilah umatMu berikanlah kekuatan kepada kami untuk terus beribadat kepada Mu...

Anonymous said...

Inilah yang dikatakan sesat dihujung nyawa syaitan dah dapat menyesatkan seorang manuasia yang kononnya alim dan warak. Segala kata dan percakapan dah mengikut telunjuk syaitan, maka bergembiralah syaitan keran berjaya menyesatkan seorang manusia yang bernama Nik Aziz

Fenomena Zaman said...

Nik Aziz kata, Allah sendiri tengok dalam beribu-ribu ntah trilion manusia, ada seorang manusia bernama Muhammad bin Abdullah, beliau telah dilantik menjadi nabi dan rasul pada umur 40 tahun.

Bagaimana pula dengan konsep Nur Muhammad? Bukankah Nur Muhammad itu diciptakan dahulu sebelum diciptakan Adam?



Mungkin nik aziz ni dah terlupa Sebab banyak sangat ceramah politik.

Anonymous said...

Salam... Dr Asri taknak komen ke?.....

anti bohmau said...

sedangkan rahib yahudi pun tahu sebelum lahirnya muhammad lagi yg
seorang Nabi & Rasul akan lahir dikalangan bukan orang yahudi...apa n.ajis tak tahu?

bagaimana plak seorang rahib yahudi yg nampak awan sentiasa melindungi Baginda semasa budak lagi & menduga budak ini sgt istimewa & mulia & dlm peliharaan Allah SWT selalu? n.ajis tak tahu? mmmmm...kalu dah terlalu lama...

Anonymous said...

nik ajiz dah makin celaru akibat banyak sgt termakin najis DAP

Anonymous said...

Subhanallah....apa le punya sesat orangtua ni.Ini le akibat terlalu banyak berceramah politik dan gila kuasa sampai nyanyok menyesatkan.

InsyaAllah ustaz jika dapat berjumpa Nik Aziz ni akan sy tampar muka dia kerana menghina Baginda Rasulullah. Biadap sungguh dia.

Anonymous said...

..Nik Aziz dah ada master degree dalam bidang Islam..tapi akibat dah jadi ulapol (ulama politik ), dia akan politikkan semua perkara hatta nabi sendiri..sedangkan kepada Allah pun dia sanggup mengata macam2..semoga tidak tersesat dihujung usia...

Pak Pin

Anonymous said...

Inilah bahana berkawan dengan syaitan..lepas berkawan dengan dap macam kena pukau la pulak..nak tanya nik aziz dah berapa ramai cina dap masuk islam lepas pilihan-raya 2008?Jawap jangan tak jawap!

SMBK-69/74 said...

Lupo ko, maso Nabi Allah Adam as. nak ijab kabul dulu mas kawin baginda ialah Salawat ke atas junjungan Nabi Muhamad saw. Baginda nampak nama Muhamad itu bergandingan dengan nama Allah dalam syurga. Mana boleh nak samakan budak Mamat dengan Baginda. Ini molampau bona ni.

Kalau lah Ibrahim Ali buek konyataan macam Nik Aziz ni mau highuk pikuk dunio ni oghang PAS ngutuk dio..

Jokiden

Anonymous said...

Itulah akibatnya bila kita kata orang lain sesat/kafir...akan datang dugaan tu balik pada kita...baliklah ke pangkal jalan dan perbetul yang tak betul ...itu yang sebaiknya, jangan malu atau bongkak - sebab itu risau kelak terperangkap akan sikap iblis laknat, ujian bagi pemimpin di puncak dan para ilmuan yang merasakan diri dah cukup bagus...!Astagfarlah, balik ke pangkal jalan dan buat penjelasan yang sepatutnya pada isu kalimah Allah oleh Kristian, Kedudukan nabi Muhamad s.a.w dan maulidur rasul, pendirian video seks anuar ibrahim, persahabatan dengan DAP yang terangan anti islam, masalahnya PAS membawa dan menguar2kan imej dan negara islam/hudud, tapi apa dah jadi sekarang nie...hmm

Anonymous said...

Sekarang ni bukan persoalan itu sebenarnya...kene fhm...TGNA nk bg tau yg menyambut maulidrrasul itu tak ada kesudahan..sedangkan manusia pd hr ini tidak mengikut apa yg diperintahkan oleh Rasulullah. Apa yg dikatakan oleh al-quran : "Barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang di turunkan oleh Allah, maka ia adalah kafir" surah maidah ayat 44...fikir-fikirkanlah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...